Ešte som chcel doplniť, že navrhovaná linková orientácia umožňuje v budúcnosti aj čiastočnú pružnosť pri dostavbe niektorých nových električkových úsekov.
V prípade výstavby trate z Karlovej Vsi na Dlhé diely by na novú trať bola presmerovaná L4. Následne, ak by sa realizovalo predĺženie ružinovskej radiály okolo areálu AVION na Letisko M. R. Štefánika (nie je však podmienkou) by sa na L3 skapacitnili vlaky nasadením súprav 3xT ako na L1 a 2 alebo iných vozňov so zodpovedajúcou kapacitou.
Napokon, a to je už dosť vzdialená budúcnosť, v prípade výstavby nejakej šialenej trate z Hlavnej stanice prekrtkovaním sa na Pražskú a Brnenskú s pokračovaním do Lamača (alebo aj pripojením sa do Dúbravky) by mohla byť L1 alebo aj L5 po tejto trati predĺžená.
Záver: tr3mpov návrh má moju plnú podporu. Stálo by za to ho spracovať vo forme podrobnejšieho článku na iMHD.
V prípade výstavby trate z Karlovej Vsi na Dlhé diely by na novú trať bola presmerovaná L4. Následne, ak by sa realizovalo predĺženie ružinovskej radiály okolo areálu AVION na Letisko M. R. Štefánika (nie je však podmienkou) by sa na L3 skapacitnili vlaky nasadením súprav 3xT ako na L1 a 2 alebo iných vozňov so zodpovedajúcou kapacitou.
Napokon, a to je už dosť vzdialená budúcnosť, v prípade výstavby nejakej šialenej trate z Hlavnej stanice prekrtkovaním sa na Pražskú a Brnenskú s pokračovaním do Lamača (alebo aj pripojením sa do Dúbravky) by mohla byť L1 alebo aj L5 po tejto trati predĺžená.
Záver: tr3mpov návrh má moju plnú podporu. Stálo by za to ho spracovať vo forme podrobnejšieho článku na iMHD.
COLOR