Reakcia na: Sarko #29822:
Veď hej, luxus to je. Len neviem či v plnom KTčku, keď stojíš na NP vidíš nejaký transparent cez všetkých tých ľudí na VP. ? Ale je to detail. Treba dať nápisy: Hluchý do prvých a posledných dverí ?

Oni okrem toho, že predávajú ZSE aj od nich odbrajú a majú stanovených 2,2mega a ak prekročia, prestáva sa kúriť K.V a Dúbravke ? ? ? 

Avsak myslim si, ze Muzeum dopravy ma za sebou dost silnu lobby, aby sa takemuto comusi zabranilo...
Vladimír
Ja osobne som realista a tak viem, že L34 (do istého času možno aj L83) bude stále hrať významnú dopravnú rolu na trase Hodžovo nám. - Dúbravka a rovnako viem, že substrát busy uprednostní. Ak by ich aj neuprednostnil, tak si môžem povedať, že z Obchodnej môžu elinou prestupovať, ale môžu použiť aj priamu L34. Z Kamenného nám. by ale bus alternatíva nebola (to je jasné, že paralelne po nábreží bus linka do Dúbravky nepovedie). Z toho mi logicky vyplýva (už v mojom návrhu to tak bolo), že ak má do Dúbravky ísť len jedna E linka, mala byť viesť na Kamenné nám. a na Obchodnú pôjde prípojná linka z Karlovky.
No ja som predpokladal, že sám tr3mp sa veci tiež ujme a s ostatnými sa na postupe dohodne. Ja už ďalej veľmi pomôcť nemôžem, 400 km je 400 km