Reakcia na: Jenki #29795:
Fuha, vdaka za info. Zacinam mat pochybnosti o vyhodnosti akychkolvek externych rekonstrukcii. Ved aj K2S stoja asi 15 milionov Sk (aspon tak som pocul). Rad by som vedel, kolko by vysla podobna rekonstrukcia K2 vo vlastnej rezii. (Pokial mozno bez zmeni vonkajsieho dizajnu.)Netusi niekto, kolko DPB vysli rekonstrukcie T3P?
J
Ešte k tomu označovaniu. Podľa mňa by mali mať určiťe písmená ako nosný systém, ale dalo by sa to spraviť ako v KE s Rkami. Čiže R1 až R6. Alebo E1 až E6. Vlatne vo Viedni tak majú metro = Ubahn - U1 až U6. Avšak podľa mňa nosný systém by mal byť jasne rozlýšiteľný od ostatku MHD, už len kvôli navádzacím tabuliam. Ak budeš mať nejaký pútač a na ňom trebárs 5ťku, tak im to nič nepovie. Ale ak tam bude R (Viedeň má modrú kocku s U) tak to bude lepšie. Bo musíš uznať, že tabuľa s označením - Rýchlodrážna električka - by vyzerala divne. Ale kľudne to môžu zostať číslice, len pred to nejaké písmeno.
A takisto si myslím, že by mali linky byť farebne odlíšiteľné. To môžu byť aj s číslicami, ale prirodzenejšie je mi to, keď sú farebné písmená. To je však možno len zvyk.
7119 v Bratislave? Poteší. Ešte jednu a potom už len K3RN ?
Inak dosť OT, ale čo hovoríte na ochladenie. V Petržalke začali kúriť, ale aj tak je v byte klendra.