Reakcia na: S499.1023 #29210:
No neviem ci sa da nejako podstatne odhlucnit bezny T3 1000 mm podovok, ale urcite by slo zdokonalit niektore jeho rachotiace casti, ako napr. blatniky, oblozit ho aspon ciastocne nejakym tlmiacim ramom (vid viedenske Düwagy), samotny podvozok zakryt, aby sa hluk este menej siril. Som presvedceny ze by to slo a stalo by to za to vyskusat to aspon na jenom voze. Ale samozrejme treba hlucnost riesit najma tam kde vznika - styk kolesko kolajnica, ktora je v BA casto vlnkovita. Mne sa zakryte podvozky pacia, aj K2Sky ktore mame vyzeraju s tym krajsie. Spara medzi celom a zvyskom skrine vyzera naozaj odporne, je to humus. Neviem nakolko je to realne a ci by to naozaj nieco prinieslo, ale myslim si ze sucasne podvozky T3 v Bratislave by sa dali odhlucnit, ale v ziadnom pripade nie tymi "novymi, lepsimi kolesami", lebo tie su este hlucnejsie. Na to by vsak bolo treba okrem vole aj nejake merania, analyzu, etc. a to vsetko nieco stoji a kym na to nebudu peniaze, tak to mozeme zabudnut. Mali by sme si vsak uvedomit ze T3 nam budu jazdit minimalne dalsich 20 az 30 rokov, tak by sa s tym malo nieco robit.
fobust
Idealna reko je T3P s klasickym celom, ziadne Kotasoviny a bulvy. V bratislave by som spravil na T3P tri zmeny: Nejako odhlucnit tie pseudo PCC podvozky, natriet ich na cierno a zakryt ako T2. to by bolo pekne. Vsak aj nejaka prazska T3P ma uz podvozky zakryte, nie? ?