Reakcia na: Beus #27939:
Čiže to tlačítko na dopyt u )IK435, ktoré má vodič (ako si ho nazval odblok. a zablok.) sa vzťahuje iba na vonkajšie tlačítka dopytu? Lebo, keď boli IK 415 a 435 nové, tak niekoľkí vodiči používali výhradne dopytové tlačítka (odblok a zablok.). A ja som aml pocit, že keď on na zastávke dvere odblokoval, a ja som stalčil vovnútri to žlté tlačítko pri dverách, takapotom tie dvere automaticky otvorili.
Vnutorne dopytove tlacitka funguju tak, ze po stlaceni sa len vodicovi rozsvieti tlacitko prislusnych dveri, a pipne mu to, ale ziadne tlacitko otvorenia na dopyt tam nema, musi sa pozriet ktore svietia a tie stlacit
J
Čo sa predpisu týka vodič 4810 má blokovanie rozjazdu vypnutý stále. Dvere otvára za pohybu a aj ich tak zatvára. (S jednou rukou na volante druhou na otváraní dverí.)
Čo ja viem, tak Ik4XX by mali mať vypínanie blokovania vratným tlačítkom. Čiže ak ho pustíš, blokovanie sa znovu zapne a voz zastaví. Niektorý vodiči si to prerábali aby prepínač ostal v neodblokovanej polohe a ževraj z toho bol priekak.
Majú Voithky to čo ZF, že sa dá dať stály 1. a 2. prevodový stupeň. Že ti nebude preraďovať?