Mark>
1) Nemyslím, že by si bol zaujímavý svojimi výrokmi v štýle do p... s MHD. Uvedom si, že toto fórum nie je určené na ukojovanie potrieb ľudí podobne úchylných ako ty. Nadávať si môžeš aj inde.
2) Netreba len kritizovať, ale treba aj logicky argumentovať. To máš, ako keď babičky nadávajú, že "Miki je cigáň". Na takú úroveň môže klesnúť iba človek, ktorý vlastne ani nevie čo chce.
3) Šroty na linke 3: Tak aby si vedel, technický vedúci vo vozovni Krasňany je mimoriadne vzdelaný človek, ktorý pre dopravu (či už súčasnú, alebo aj napr. zachovanie historických vozidiel) robí maximum. Človeka ako on si treba vážiť. Nie každý by bol ochotný stráviť celú noc vo vozovni iba kvôli digitálnym transparentom a ich novému softwaru(pre porovnanie - autobusákom to nefunguje dodnes). Akým privilégiom ty vlastne kritizuješ tech. stav, máš vôbec poňatia, ako taká električka funguje. V Krasňanoch sa o električky stará team schopných ľudí, ktorý nepreflákajú pracovnú dobu, ale robia.
4) Uvedom si, že DPB nie je organizácia, ktorá by si mohla vyberať, ako hospodáriť. Magistrát jednoducho každoročne urobí rozpočet na dopravu. Časť ide na MHD a aj z tej časti idú iba čiastočky na tú ktorú vec (servis, nové vozy,...). Za to, že ti na 3-ke nejazdia samé hyperexkluzívne nízkopodlažné električky DPB bohužiaľ nemôže.
5) Aby si nepovedal, že sa zastávam DPB, môžem menovať aj veci, ktoré by DPB mohol napraviť (Stav vrchného vedenia, Vyťaženosť a odbornosť pracovníkov v ústredných dielňach, alebo napr. vo vozovni Petržalka). Podstatné veci však DPB nezmeni, bohužiaľ...
1) Nemyslím, že by si bol zaujímavý svojimi výrokmi v štýle do p... s MHD. Uvedom si, že toto fórum nie je určené na ukojovanie potrieb ľudí podobne úchylných ako ty. Nadávať si môžeš aj inde.
2) Netreba len kritizovať, ale treba aj logicky argumentovať. To máš, ako keď babičky nadávajú, že "Miki je cigáň". Na takú úroveň môže klesnúť iba človek, ktorý vlastne ani nevie čo chce.
3) Šroty na linke 3: Tak aby si vedel, technický vedúci vo vozovni Krasňany je mimoriadne vzdelaný človek, ktorý pre dopravu (či už súčasnú, alebo aj napr. zachovanie historických vozidiel) robí maximum. Človeka ako on si treba vážiť. Nie každý by bol ochotný stráviť celú noc vo vozovni iba kvôli digitálnym transparentom a ich novému softwaru(pre porovnanie - autobusákom to nefunguje dodnes). Akým privilégiom ty vlastne kritizuješ tech. stav, máš vôbec poňatia, ako taká električka funguje. V Krasňanoch sa o električky stará team schopných ľudí, ktorý nepreflákajú pracovnú dobu, ale robia.
4) Uvedom si, že DPB nie je organizácia, ktorá by si mohla vyberať, ako hospodáriť. Magistrát jednoducho každoročne urobí rozpočet na dopravu. Časť ide na MHD a aj z tej časti idú iba čiastočky na tú ktorú vec (servis, nové vozy,...). Za to, že ti na 3-ke nejazdia samé hyperexkluzívne nízkopodlažné električky DPB bohužiaľ nemôže.
5) Aby si nepovedal, že sa zastávam DPB, môžem menovať aj veci, ktoré by DPB mohol napraviť (Stav vrchného vedenia, Vyťaženosť a odbornosť pracovníkov v ústredných dielňach, alebo napr. vo vozovni Petržalka). Podstatné veci však DPB nezmeni, bohužiaľ...
ale neva, dufam, ze aj to raz bude.
Mark
Administrativne hity typu K2 / 2 x T6 ci ake maju oznacenie, chronometraze stare 10 rokov absolutne nevhodne (napr. usek Zlate Piesky - Nadjazd Vajnory spravi podla papiera jeden spoj za 2, iny za 5 min.)
Genialne grafikony kedy idu 3 spoje naraz a potom 20 minut nic a hlavne neustale rusenie a obmedzovanie prepravnych vykonov, pochovanie expresnej prevadzky - velka romantika cestovat z Race do Dubravky linkou 5 a aj to este obchadzkou mimo tunel... stara zlata 105! Ano, toto vsetko nie je vasa vina, nie su peniaze, magistrat MHD vobec nezaujima.. atd. Ale inde to funguje a mna ako cestujuceho zaujima vysledny efekt - kvalita vozidiel, intervaly a presnost. Nic viac a nic menej. Pekny den vsetkym!