Jednorazové lístky IDS BK sa pokiaľ viem stornovoať nedajú. Okrem toho sa blacklist dá synchronizovať a ukladať lokálne, čo sa používa(lo) napr. na železnici.
Ďalej sa mi javí že appka IDS BK používa dynamicky generovaný 2D kód, predpokladal by som že práve preto aby nešlo používať rôzne screenshoty.
Stále tu existuje možnosť, ako to urýchliť. Na nástupište sa dostane len človek s platným lístkom cez turniket. Tým pádom odpadá kontrola a nákupy vo vozidle a šetrí sa čas.
Ale to uz sekund 10 nebude. Hlavne ak ma vydat a listok stoji €1,20 (co sa este da), €1,80 (co das skor 2 eura), €2,40 (co das €2,5 alebo €3/4/5), €2,90 (co das €3/4/5), €3,50 (co das skor €4 v dvoch minciach ako €3,50 v trochu ci viac), atd.
A to sa nebavime, ked sa niekto zacne hrabat v penazenke za drobnymi alebo zaplati napriklad €10 ci €20.
Ano, lebo vsetci su mladi, zdravi, bez pohybovych obmedzeni, a sadnu si za 2 sekundy na vyvysene miesto na sedenie. A su aj bez barli, bolavych klbov, chudi sportovci, a prepchaju sa celym autobusom dozadu za 1 sekundu + internet funguje bezchybne na kontrolu listka (apropo mozno scan QR kodu trva 0,036 sekundy, ale zabudas na to, ze stroj to musi nacitat, spracovat, poslat na overenie, server to musi overit, poslat info spat, stroj to musi prijat, opat spracovat a potom potvrdi a pripadne casto aj vykresli grafiku. A medzicasom mas aj latenciu a cez TCP to urcite nejde, takze po ceste stratene data musi znova poslat co zvysuje cas spracovania. A nebavime sa ani o tom, ako vy-/pretazeny moze byt server alebo siet, a bude mu to trvat dlhsie).
Fakt si to predstavujes ako Hurvinek valku a si horsi teoretik ako ja v tomto pripade.
Za 10 sekúnd vodič skontroluje cestovný lístok a naloží batožinu pre každého cestujúceho a prípadne vyrieši problémy analfabetov, ktorí sa sadnú na nesprávne sedadlo? Pochybujem.
Daj sem fotografie online zakúpených lístkov v Popradu, Zvolena, Žiliny a Martina zakúpené všetky do 10 minút od prečítania tohto príspevku.
Všetky online systémy sú špecifické pre konkrétny región, a to nehovorím o tom, že našou verejnou dopravou môžu cestovať aj cuzdinci. A každý by mal mať možnosť zakúpiť si lístok bez inštalácie aplikácie, vytvárania zákazníckeho účtu, pridávania peňazí do elektronickej peňaženky v aplíkácii (z ktorých nevyužitý zvyšok prepadne). Prakticky všade, kde som bol, okrem Slovenska si môže návštevník kúpiť lístok a cestovať jednoducho. Len u nás sa to nedá. Kúpa lístka kreditnou kartou je to minimum, ktoré by malo fungovať všade.
V ideálnom vesmíre by stačilo, keby tam regionálka len parkovala a aj to len z dôvodu, že vodičom je asi pohodllnejšie prestávkovať v nákupáku, ako niekde v Rohožníku. Ak by bol nástup všetkými dverami, nie je dôvod, prečo by sa nemohli použiť zastávky MHD v okolí.
Veď ale pokiaľ by si vedel regionálku odbaviť rýchlejšie, stačilo by pre ňu menej nástupíšť, a tým pádom zostane viac pre diaľkovú dopravu kde sa potom ten interval môže naopak predĺžiť. Kľudne aj ja nejakom komerčnom základe kde minimálny poplatok bude zahŕňať povedzme 5 minút a za pridelenie dlhšieho slotu by si dopravca priplácal podľa toho koľko potrebuje.
A nebol priestor tie nástupištia upraviť teraz? Veď kraj/BIDka požadovala nástupištia pre klbáky a tie sa na základe tejto požiadavky teraz pri prestavbe vybudovali, nie?
Ak bol niekedy vhodný čas pripomenúť že tie nástupištia čo tam sú sú problematické tak to bolo teraz.
Čo či pripomienkovala BIDka, stanicu? Tá sa predsa projektovala a stavala v čase, kedy si SL robil všetko sám, podľa svojho a pre seba.
Áno, nástupištia by mali vyzerať úplne inak. Ja sa vôbec čudujem, že toto nevadilo ani stavebnému úradu, prípadne iným subjektom, ktoré sa bežne k takýmto stavbám vyjadrujú (napr. ÚNSS).
Ja sa ale pýtam, či je za takýchto podmienok vôbec vhodné zamýšľať sa nad tým, aby sa takéto "nástupište" využívalo bežnými cestujúcimi (dajme tomu, že ten kočík tadiaľ občas naložím; vozíčkar sa tam vôbec naložiť nedá).
No dobre, ale to je potom v prvom rade problém s nástupišťami, nie s nástupom druhými dvermi bežným substrátom pretože tie nástupištia by mali byť postavené tak aby druhými dverami mohli nastupovať cestujúci s kočíkom a na invalidnom vozíku.
Tí nemôžu nastupovať žiadnymi inými dverami ako druhými a do takto pristaveného vozidla na takomto nástupišti sa nedá nastúpiť na invalidnom vozíku vôbec.
Pripomienkovala to BIDka?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk