Reakcia na: Ike #254993:
Čo je na tom zlé? Nemusí to tak predsa byť všade, ale len na veľkých staniciach, ak sa chceme baviť o tom, že treba zrýchliť nastupovanie. V metre si tiež necvikáš lístok v samotnom vlaku, ale niekde predtým v chodbe, aby sa nezdržiavalo nastupovanie do metra.
Takže fakt nevidím problém, aby na samotnom nástupom ostrovčeku vo veľkých uzloch bolo turnikety. Kúpiť lístok by si mal možnosť buď cez aplikáciu, alebo stránku dopravcu, alebo automat na stanici. Žijeme v roku 2025 a nie v 1975. Neviem, prečo by obrovské množstvo ľudí malo strácať zbytočne čas, lebo Jožko je neschopný si kúpiť lístok dopredu a musí tam šoférovi hádzať peniaze a ten mu musí vydať.
Navyše ak sa bavíme o diaľkovej doprave, nie regionálnej, tak kapacita vozidla je obmedzená na počet sedadiel, takže ak chceš mať istotu, že ním pôjdeš a bude mať miesto, tak si tak či tak musíš kúpiť lístok dopredu.
BA2301
Všetky online systémy sú špecifické pre konkrétny región, a to nehovorím o tom, že našou verejnou dopravou môžu cestovať aj cuzdinci. A každý by mal mať možnosť zakúpiť si lístok bez inštalácie aplikácie, vytvárania zákazníckeho účtu, pridávania peňazí do elektronickej peňaženky v aplíkácii (z ktorých nevyužitý zvyšok prepadne). Prakticky všade, kde som bol, okrem Slovenska si môže návštevník kúpiť lístok a cestovať jednoducho. Len u nás sa to nedá. Kúpa lístka kreditnou kartou je to minimum, ktoré by malo fungovať všade.