Pokiaľ viem, linka "šípka" sa zaviedla preto, že časť substrátu si nevedela inteligenčne poradiť s cieľmi ako "4 Depo Jurajov dvor" a pod. Kvôli sťažnostiam sa následne pristúpilo k označovaniu šípkou. Dokonca jeden čas to mali aj výjazdy L3 a L9.
Ja som videl túto 4ku na riviére, preto som jej ešte videl číslo miesto plejka. A možno je to preto aby si niekto nemyslel že to pôjde cez tunel, keďže dojazdy idú vždy najkratšou trasou, inak by tam to plejko bolo asi od začiatočnej. Ale uznávam, je to blbosť keďže ide po svojej trase. Možno to časom zmenia, lebo aj končiace L3 mali po otvorení JM cieľ STN. Vinohrady s plejkom.
Kedy si toto videl? Lebo ja som napríklad cez víkend videl na starej Škodovke transparent s normálnym číslom linky 4 a inverzným cieľom Depo Jurajov dvor
aj skororanné vlaky idú na BNM, včera napr. bol odrieknutý, a po pol hodine + 10 min. došiel Os na HLST preplnený, od Senca už plná ulička aj na horných poschodiach.
A predsalen popoludní, kedy jazdia z/na BNM sú meškania väčšie - aj dnes medzi 20 a 75 min., každý druhý odrieknutý. V ozname o predlžení výluky u ZSSK linka S60 si ani zmienku nezaslúžila.
No a vraj od decembra sú úvahy, že sa idú rušiť lokálky a na hlavných tratiach sa zavedie zvláštny režim "víkend", lebo konsolidácia. To bude fantastické fakt.
Na papieri ešte 630 existuje, ale áno, je jej škoda, najmä ráno smerom do BA, keď 632 chytá na seneckom obchvate zápchy, kým výjazd po Starej Seneckej smer Veľký Biel býva plynulý.
Teoreticky by v tom prípade mohol ísť po starej ceste bez zachádzok a obsluhy zastávok na starej ceste- 605 nemá medzi SC, Bratislavská a BA, Zlaté Piesky žiadnu zastávku. Ešte by sa aj ušetrilo státie v kolónach na seneckom obchvate.
No po diaľnici to po 7h tiež nie je terno. Zápchy začínajú od križovatky Senec odkedy otvorili križovatku Bernolákovo a za ňou je hneď úsek v rekonštrukcii s úzkymi pruhmi. Vlaky sú tiež peklo s tou zachádzkou cez Východné. Radšej mohli aj ráno púšťať každý druhý smer Predmestie a N. Mesto kam jazdia bez zdržania a nenaberajú meškanie.
ako by to v praxi fungovalo, keby sa tak nemôžu brať ľudia, že človek by každé ráno nemal istotu či bude môcť využiť svoj spoj do roboty, lebo čo ak pôjde spojom práve viac ľudí a nebude si vedieť sadnúť?
Ako je to s tým braním stojacich cestujúcich na prímestských autobusoch jazdiacich po diaľnici? Niekto, myslím, písal, že sa to nemá robiť, ale napr. včera sa v 605, ktorá ide zo SC, AS 6:16 stálo od SC, Bratislavskej až skoro ku vodičovi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec