ako by to v praxi fungovalo, keby sa tak nemôžu brať ľudia, že človek by každé ráno nemal istotu či bude môcť využiť svoj spoj do roboty, lebo čo ak pôjde spojom práve viac ľudí a nebude si vedieť sadnúť?
Ako je to s tým braním stojacich cestujúcich na prímestských autobusoch jazdiacich po diaľnici? Niekto, myslím, písal, že sa to nemá robiť, ale napr. včera sa v 605, ktorá ide zo SC, AS 6:16 stálo od SC, Bratislavskej až skoro ku vodičovi.
Myslím si že výprava ťahá data priamo z palubného počítača, že vodič zadá službu a tá služba sa zobrazí vo výprave. Keďže žijem v Kanade tak každý večer vidím ako ranné vozy sa zobrazujú vo výprave ~20 minút predtým ako voz odíde z vozovne, keď sa ešte nezobrazuje na VZT. To by aj vysvetlilo prečo sa vo výprave občas zobrazuje nezmysel, keď vodič urobí preklep a trolejbus sa prihlási na električkovú službu napríklad (7/11 namiesto 71/11).
Ak to správne chápem, výprava proste ťahá dáta z VZT systému. Voz pošle "som na zastávke X na linke Y, poradie Z" pre účely zobrazovania online polohy a imhd si z toho stiahne info do výpravy. Teda ak VZT počas rannej špičky nešla, tak tieto dáta nikdy nenatiekli a buď ich niekto pridá manuálne, alebo tam proste nebudú.
Mám na to jednoducho iný názor. Za mňa by tam mali byť určite voľné oba pruhy pod podjazdom.
Zabudol som pri sčítaní všetkého čo sa tam zlieva aj na Gagarinku, ktorú nechali v jednopruhe s odôvodnením obchádzania ju tiež po obchvate.
L1 a revízori to je paralelný vesmír. Nie je vôbec nezvyčajné, že robím 13 kolečiek a na 7 z toho mám revízorov. Za to na 4 ich nevidím pomaly ako je rok dlhý...
Myslim si ze sa nemyslelo, hoc kapacita tam je urcite aj v 37 aj 32.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto