Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #254388:
Tak chodievam aj ja, keď idem zhora (od SAV) a je to dobrá blbosť, lebo sa naozaj často zasekám pri podjazde. Neviem totiž ako by som odbočil u Lakatoša. To by sa zrejme pri skľudnení Radlinského a zobojsmernení Mýtnej dalo vyriešť, možností je viac. Samozrejme nie obehom okolo niekoľkých blokov. Lakatoš by tiež potreboval premyslieť organizáciu dopravy.
Reakcia na: BA2301 #254386:
Ono hlavný problém tam je odbočenie smerom na Raču, ako by sa to vyriešilo. A nie ľudia ti nebudú jazdiť Sancova - Krížna - Legionárska aby tam mohli odbočiť. To skôr pôjdu pod stanicu, pomedzi domy, na Pioniersku, a upchaju križovatku pri podjazde pod železnicou na Karpatskej.
Mohol by som sa opýtať ak by som išiel zo Senca do Bratislavy okolo 12:00 tak akou linkou by som mal ísť a nastupuje sa len prednými dverami lebo na niektorých autobusoch je písané že aj zadními tak neviem?
Reakcia na: Mopy #254383:
Tam by vylúčenie áut pomohlo aj autám. Jednoducho po tej časti Radlinského by premávala len MHD, takže by z Vazovovej dávali prednosť len MHD a nikomu inému. Ale napadlo ma, že po vylúčení parkovania na Mýtnej by sa tá dala zobojsmerniť, Vazovova vylúčiť pre IAD (spodok Vazovovej je už teraz len pre električky), takisto uvažujem, či je potrebná Radlinského, pretože ak by bola Mýtna obojsmerná a Radlinského vylúčená okrem MHD, tak by sa zjednodušilo Račianske Mýto. Skrátka tam to potrebuje radikálny rez. Väčšina tých ulíc má IAD len z tradície, ale toľko tranzitných ciest tam netreba. Autá tam treba len na zásobovanie a príjazd - odjazd, ale tak, aby to nebol tranzit - t.j. vždy useknúť na konci.

A pripomínam, že častejšie chodím autom ako MHD, ale nie krížom krážom cez centrum.
Reakcia na: MarkoK #254384:
Na označovači vo vozidle cez info funckiu, alebo v eshope IDS BK.
Mám lístok na celý rok, zaujíma ma, kde si môžem pozrieť dátum expirácie, dokedy je platný?
Reakcia na: samezzko #254382:
Ja som zas mal problem ako chodec kedy prejst cez cestu, kedze elektricka ma prednost.. Na zastavke bola 3ka smer Raca zvoniaca na ukoncenie nastupu, s Racka sa valila 3ka smer mesto a z boku vykukala a cakala 9ka smer mesto.. tie auta su bonus.. ale vacsinu pusta 9ka 3ku..
Stale je problem ta vyhybka nestastna tam.. sak eliny sa zmestia za sebou a prestup by bol idealny.. cest vynimkam a sikovnym vodicom ktori to dokazu..

Auta by mohli v spicke vylucit (pripadne celkovo) bolo by to menej kolizne..
Reakcia na: Ike #254381:
Vitaj na Blumentáli😅 , takto to už je roky...
Reakcia na: upravovač fotiek #254380:
Chodím teraz od septembra cez Blumentál denne a teda podľa mňa takto funkčná MHD nefunguje.

Problém majú autobusy, lebo autá tam non-stop dávajú prednosť cestujúcim vychádzajúcim z električiek a priepusnosť je tak 2-3 autá medzi spojmi.

Po druhé, medzi električkármi sú tzv. karmisti, ktorí občas pustia autá, ale potom sa vytvára kolóna električiek. Asi každý druhý deň sa mi stalo, že z jednej trojky vystupovali ľudia, druhá stála za ňou a tretia akurát prichádzala od Račka a púšťala 9ku z Trnavského.
Reakcia na: Ike #254377:
To bude problém pre autá, nie električky.
Reakcia na: Ike #254377:
Nie tadiaľ preleteli električky...
Išli 3,7,9 tadiaľ cca každych 1,33minuty ...
Neviem, prečo hľadáte problém, kde nie je. V Prahe bývam kúsok od konečnej električiek v Řepích. V špičke i odpoludňajšej tu jazdí e9 s int. 4 min. a e10,16 s intervalom 8 min. Pravidelne, každé 2 min spoj. Na Kotlářke sa pripája e15 s int. 8 min. Pred Andělom sa ešte pridávajú e7,21 tiež v int. 8 min. No a toto sa nahrnie do križovatky Anděl, kde sa križujú od Barrandova linky 4 5,12,20, spolu tiež po 2 minútach. Je tu jazda v kolmom smere a 2x jazda do odbočky. No a zvláda sa to bez čakania. A takých tratí a križovatiek v Prahe je... Tak prestaňte pátrať, prečo by sa to v Bratislave nedalo zahustiť!
Reakcia na: upravovač fotiek #254374:
Aj Blumentál v rannej špičke?
Reakcia na: S499.1023 #254370:
Autom je to určite zážitok. Trasa cez Alpy musí byť fajn.
Reakcia na: Petto #254372:
Áno, v rámci skúšok napájania sa v Petržalke v dvojminútovom intervale už jazdilo.
Reakcia na: Ike #254369:
Račianska zvládala dvojminútový interval v minulosti, nieje dôvod aby ho nezvládla dnes.
Reakcia na: Petto #254372:
Jednalo sa hlavne o úsek v Rači ... Zvyšok nemám poňatia ale myslím si že rozdiel 30s by už nehral takú veľkú rolu aby sa to nedalo zvládnuť...
Ale bohvie
Reakcia na: Ma178rek #254371:
Na Racianskej by zvladol ale aj dalej po trase ? Vsetky krizovatky az po South city?
Reakcia na: Ike #254369:
V rannej špičke teoreticky by ešte išiel interval na 2 minúty.. predtym tam taký bol ...
Reakcia na: upravovač fotiek #254368:
My sme boli s Vladimírom autom, pretože jazda po talianskej diaľnici je tiež (auto)šoto. Otváranie dverí v mohutnej rýchlosti u Ventotti potvrdzujem, rýchlosť prejazdu cez výhybky ma neurážala. Ale z drotárskeho hľadiska ma viac zaujali tie trolejbusy, kde bola jazda často v rozpore s fyzikálnymi zákonmi - napríklad na integrovaných úsekoch tranvia/filobus v ľavých oblúkoch.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.