Neviem, prečo hľadáte problém, kde nie je. V Prahe bývam kúsok od konečnej električiek v Řepích. V špičke i odpoludňajšej tu jazdí e9 s int. 4 min. a e10,16 s intervalom 8 min. Pravidelne, každé 2 min spoj. Na Kotlářke sa pripája e15 s int. 8 min. Pred Andělom sa ešte pridávajú e7,21 tiež v int. 8 min. No a toto sa nahrnie do križovatky Anděl, kde sa križujú od Barrandova linky 4 5,12,20, spolu tiež po 2 minútach. Je tu jazda v kolmom smere a 2x jazda do odbočky. No a zvláda sa to bez čakania. A takých tratí a križovatiek v Prahe je... Tak prestaňte pátrať, prečo by sa to v Bratislave nedalo zahustiť!
Jednalo sa hlavne o úsek v Rači ... Zvyšok nemám poňatia ale myslím si že rozdiel 30s by už nehral takú veľkú rolu aby sa to nedalo zvládnuť...
Ale bohvie
My sme boli s Vladimírom autom, pretože jazda po talianskej diaľnici je tiež (auto)šoto. Otváranie dverí v mohutnej rýchlosti u Ventotti potvrdzujem, rýchlosť prejazdu cez výhybky ma neurážala. Ale z drotárskeho hľadiska ma viac zaujali tie trolejbusy, kde bola jazda často v rozpore s fyzikálnymi zákonmi - napríklad na integrovaných úsekoch tranvia/filobus v ľavých oblúkoch.
L3 je minimálne podľa pozorovania na hrane kapacity z hľadiska intervalu. Tam sa imho v rannej špičke nezmestí už ani spoj navyše, to by musela byť dráha úplne segregovaná a jazdiť na nej jediná linka.
V Miláne celkovo jazdia dosť dynamicky. Čo som videl videá, takmer storočný Peter Witt, plná jazda proti hrotu do výhybky a pod plnou jazdou prejazd križovatky, pričom z odbočky po hrote to išlo už aspoň 30 km/h. Za veľkého rachotu. Dobrzďovanie do zastávky a otváranie dverí za jazdy pri 15 km/h.
Chcel som si spraviť výlet do Milána, sú letenky super lacné, spiatočná za 32€ priamo z BA. Zatiaľ som nezohnal nikoho do partie...
V Rači ukončovať regio busy? Veď L3 nestíha absolútne v špičke.
Na Zlatých zase do L4 s každým druhým spojom?
DPB nevie ani svoje línky vrátiť do pôvodného stavu pred obmedzením alebo posilniť spoje, kde sa nestíha.
Treba si pozrieť na TyRúre videá z Milána. Pretože rýchle prelety zo Salzburgu či Pardubíc sú tu známe. Ale v Miláne to vyzerá ako Ohio Brass (šíra trať, výhybky a kríženia sú moderné) ale jazdí sa po tom, akoby tam drôty ani neboli.
Tu napríklad: https://youtu.be/TxNG4627cLc?si=lcppFXqbUpOtLvvM
Pozeral som videa z kabiny trolejbusovych liniek ktore boli pred mnohymi rokmi pridane na Youtube, a vsimol som si ze pri kazdej vyhybke musel voz spomalit. Nejake lepsie riesenie existuje?
Československo, rok 1986. Moderné počítačom riadené systémy zachytené na čiernobiely film. Trošku som zabudol, že informatika vznikala v časoch, kedy sa ešte bežne používali ČB filmy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andrej
Pozeral som videa z kabiny trolejbusovych liniek ktore boli pred mnohymi rokmi pridane na Youtube, a vsimol som si ze pri kazdej vyhybke musel voz spomalit. Nejake lepsie riesenie existuje?
https://youtu.be/RARYdJDI5r8?si=UuQZgtB1pKeiu80q&t=537