Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: samezzko #254382:
Ja som zas mal problem ako chodec kedy prejst cez cestu, kedze elektricka ma prednost.. Na zastavke bola 3ka smer Raca zvoniaca na ukoncenie nastupu, s Racka sa valila 3ka smer mesto a z boku vykukala a cakala 9ka smer mesto.. tie auta su bonus.. ale vacsinu pusta 9ka 3ku..
Stale je problem ta vyhybka nestastna tam.. sak eliny sa zmestia za sebou a prestup by bol idealny.. cest vynimkam a sikovnym vodicom ktori to dokazu..

Auta by mohli v spicke vylucit (pripadne celkovo) bolo by to menej kolizne..
Reakcia na: Ike #254381:
Vitaj na Blumentáli😅 , takto to už je roky...
Reakcia na: upravovač fotiek #254380:
Chodím teraz od septembra cez Blumentál denne a teda podľa mňa takto funkčná MHD nefunguje.

Problém majú autobusy, lebo autá tam non-stop dávajú prednosť cestujúcim vychádzajúcim z električiek a priepusnosť je tak 2-3 autá medzi spojmi.

Po druhé, medzi električkármi sú tzv. karmisti, ktorí občas pustia autá, ale potom sa vytvára kolóna električiek. Asi každý druhý deň sa mi stalo, že z jednej trojky vystupovali ľudia, druhá stála za ňou a tretia akurát prichádzala od Račka a púšťala 9ku z Trnavského.
Reakcia na: Ike #254377:
To bude problém pre autá, nie električky.
Reakcia na: Ike #254377:
Nie tadiaľ preleteli električky...
Išli 3,7,9 tadiaľ cca každych 1,33minuty ...
Neviem, prečo hľadáte problém, kde nie je. V Prahe bývam kúsok od konečnej električiek v Řepích. V špičke i odpoludňajšej tu jazdí e9 s int. 4 min. a e10,16 s intervalom 8 min. Pravidelne, každé 2 min spoj. Na Kotlářke sa pripája e15 s int. 8 min. Pred Andělom sa ešte pridávajú e7,21 tiež v int. 8 min. No a toto sa nahrnie do križovatky Anděl, kde sa križujú od Barrandova linky 4 5,12,20, spolu tiež po 2 minútach. Je tu jazda v kolmom smere a 2x jazda do odbočky. No a zvláda sa to bez čakania. A takých tratí a križovatiek v Prahe je... Tak prestaňte pátrať, prečo by sa to v Bratislave nedalo zahustiť!
Reakcia na: upravovač fotiek #254374:
Aj Blumentál v rannej špičke?
Reakcia na: S499.1023 #254370:
Autom je to určite zážitok. Trasa cez Alpy musí byť fajn.
Reakcia na: Petto #254372:
Áno, v rámci skúšok napájania sa v Petržalke v dvojminútovom intervale už jazdilo.
Reakcia na: Ike #254369:
Račianska zvládala dvojminútový interval v minulosti, nieje dôvod aby ho nezvládla dnes.
Reakcia na: Petto #254372:
Jednalo sa hlavne o úsek v Rači ... Zvyšok nemám poňatia ale myslím si že rozdiel 30s by už nehral takú veľkú rolu aby sa to nedalo zvládnuť...
Ale bohvie
Reakcia na: Ma178rek #254371:
Na Racianskej by zvladol ale aj dalej po trase ? Vsetky krizovatky az po South city?
Reakcia na: Ike #254369:
V rannej špičke teoreticky by ešte išiel interval na 2 minúty.. predtym tam taký bol ...
Reakcia na: upravovač fotiek #254368:
My sme boli s Vladimírom autom, pretože jazda po talianskej diaľnici je tiež (auto)šoto. Otváranie dverí v mohutnej rýchlosti u Ventotti potvrdzujem, rýchlosť prejazdu cez výhybky ma neurážala. Ale z drotárskeho hľadiska ma viac zaujali tie trolejbusy, kde bola jazda často v rozpore s fyzikálnymi zákonmi - napríklad na integrovaných úsekoch tranvia/filobus v ľavých oblúkoch.
Reakcia na: david11 #254367:
L3 je minimálne podľa pozorovania na hrane kapacity z hľadiska intervalu. Tam sa imho v rannej špičke nezmestí už ani spoj navyše, to by musela byť dráha úplne segregovaná a jazdiť na nej jediná linka.
Reakcia na: S499.1023 #254365:
V Miláne celkovo jazdia dosť dynamicky. Čo som videl videá, takmer storočný Peter Witt, plná jazda proti hrotu do výhybky a pod plnou jazdou prejazd križovatky, pričom z odbočky po hrote to išlo už aspoň 30 km/h. Za veľkého rachotu. Dobrzďovanie do zastávky a otváranie dverí za jazdy pri 15 km/h.

Chcel som si spraviť výlet do Milána, sú letenky super lacné, spiatočná za 32€ priamo z BA. Zatiaľ som nezohnal nikoho do partie...
Reakcia na: 810zssk #254348:
V Rači ukončovať regio busy? Veď L3 nestíha absolútne v špičke.
Na Zlatých zase do L4 s každým druhým spojom?
DPB nevie ani svoje línky vrátiť do pôvodného stavu pred obmedzením alebo posilniť spoje, kde sa nestíha.

Reakcia na: Ari #254349:
Nezabúdaj, že zbúrané PKO sa ide nahradiť River parkom 2.
Treba sa pozerať na územie okolo..
Reakcia na: upravovač fotiek #254362:
Treba si pozrieť na TyRúre videá z Milána. Pretože rýchle prelety zo Salzburgu či Pardubíc sú tu známe. Ale v Miláne to vyzerá ako Ohio Brass (šíra trať, výhybky a kríženia sú moderné) ale jazdí sa po tom, akoby tam drôty ani neboli.
Tu napríklad: https://youtu.be/TxNG4627cLc?si=lcppFXqbUpOtLvvM
Reakcia na: upravovač fotiek #254362:
Na pražskej rozvetvenie Kramáre vs. Prokop má veľkého je taká

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.