Trolejbusy a elektricky som neznasal, ale ked som sa prestahoval k trolejbusom, tak som si ich oblubil ovela viac ako vsetky autobusy predtym dokopy.
Co sa tyka oslavovania Ikarusov, tak budem oslavovat vtedy, ked vyradia posledny Ikarus 280/283.
Osobne tak -- mozno nespravne -- oznacujem popri (hrdzavych) kovovych konstrukciach povodne urcenych na fyzicku zabavu mladsich obyvatelov sidlisk (za novodobu variaciu na tuto temu mozeme pokladat aj zastavky barrandovskej elektrickovej trate
) aj ciastocne-nizkopodlazne vozidla s vacsim ci mensim poctom schodov, hrbov a inych priestorovych kratochvil v interieri, idealne v konfiguracii dole-hore-dole-hore.
Navrhujem zacat zbierku na CVR Futurama...
J
Som rád, že si pán Ing. Rafaj uznal svoj podiel viny. To sa tak často nevidí a slúži to k jeho cti. Len ma mrzí, že nedokázal svoju vinu zistiť skôr a električka už mohla dávno jazdiť a nemusel mať nijaké opletačky s magistrátom.
Dnes som počul od nášho známeho jednu zaujímavú vetu a to že DPB má kapacity na to aby rekonštrukcie robil aj iným DP. Má pravdu a ja len doplním: a nie aby reko jednej K2 trvala 5 rokov. Ostáva len dúfať že modernizácie električiek v ÚD s novým interiérom + progres sú tými prvými lastovičkami a že sa niečo pohne k lepšiemu. Netreba však zabúdať, že pár lastovičiek leto nerobia.
S499: Ja som myslel, že DPB je so SORom stále zadobre?! veď sú to dobré vozy, ktoré sa osvedčili? Žeby nový budúci dodávateľ nových vozov bol lepším kamarátom ;op