Reakcia na: MatejBA #237167:
Je pravda, že na 110 bude potrebné pridať tretiu koľaj po DNV, no kapacita samotnej stanice by nemal byť problém - aktuálne je tam 9 (resp. 10) nástupných hrán, čo je takmer rovnaký počet ako je tomu na W Hbf. Najväčšou chybou momentálne je, že sa vlaky na Hlst ukončujú a odstavujú namiesto toho aby sa sprejazdnili - ak by sa S20A spojila s S50/60 a S20B s S70*, vlaky by sa tam v pohode zmestili aj ak by došlo k výraznejšiemu posilneniu S-Bahnu.A čo sa týka zahustenia MHD, určite je jednoduchšie pridať spoje z Hlst než z Trnavského (ktoré je značne vyťažené už teraz).
___
*Tu sa inak znova ukazuje, aká je hlúposť samostatne súťažiť prevádzku vlakov do Komárna.
810zssk
Ak novým centrom myslíš Nivy, tak na Twin City je dnes jazdná doba 210kou 10 minút a aj to by sa možno dalo zredukovať pri obnovení nejakej formy X13ky. Oproti tomu je z 78 z Trnka na Twin City za 6 minút, čiže slávna Filiálka ušetrila neuveriteľné 4 minúty cesty. Nehovoriac o tom keby sa vybudovala električka po Štefánikovej a Dunajskej, čo by malo masívne významnejší efekt pre dopravu nie len do "nového centra", pri rádovo nižších nákladoch než henten vzdušný zámok na Trnku.