A nie je medzi "veľkým" a "malým" hraničným prechodom nejaká zjazdná komunikácia, ktorá kopíruje "čiaru" ? Predsa tam musel fungovať mechanizmus na rýchly presun hraničných zložiek, prípadne nejakej techniky medzi oboma prechodmi. Ak už by sa premávka 801 povolila a ostal by otvorený len "veľký" prechod, tak by mohol bus ísť na našom území po D2 a od prechodu to preštrikovať účelovou komunikáciou k "malému" prechodu, vyšiel by na maďarskej strane a ostala by zachovaná obsluha.
Vlaky síce v Maďarsku jazdia na licenciu MÁV START, ale po Rajku a Hidasnémeti s rušnovodičom ZSSK (v prípade Hidasu aj s vlakvedúcim ZSSK) a z Viedne po Hegyeshalom s vlakvedúcim ÖBB (a predpokladám že aj rušňovodičom ÖBB).
Inak povedané, personál pracujúci v osobnej doprave zatiaľ stále do Maďarska jazdí.
Rušňovodiči aj vlakové čaty sa striedajú. Vlaky jazdia v Maďarsku na licenciu MÁV-Start a s rušňovodičom MÁV-Start. ZSSK Calatori žiadnu zahraničnú licenciu nemajú.
Čiže podľa teba aj nákladná doprava do Maďarska je zastavená, hej? MZV nikdy tieto dopravácke výnimky neuvádza, lebo sa všeobecnej populácie netýkajú. Dal by som ruku do ohňa za to, že tak ako sa tam dostane kamionista, pilot, alebo rušňovodič, tak by sa tam dostal aj vodič DPB.
Ide o maďarské obmedzenie, teda sa treba riadiť maďarským rozhodnutím, nie súhrnom u MZV.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Btw, ešte vždy tam môže DPB poslať nejakeho maďarského občana