Hlavne nezabúdaj, že DPB tu bez finančnej kompenzácie na vlastne podnikateľské riziko supluje subjekty, ktoré tuto reláciu majú uvedenú v zákone. A teda keď si ako zodpovedný komerčný subjekt vypocita, že zachádzka 20 km + nákup mytnej jednotky (ok, môže sa vypraviť zájazdová sorka) + nákup matrice sa neoplatí a zároveň je toto rozhodnutie v súlade zo zákonom, nie je úplne fér želať likvidáciu. Ako sa hovorí v angličtine - štekáš na nesprávny strom. Skôr ako začneš o modal splite, pozri sa smerom SL a BSK, pripadne na Zssk.
Dobre si precitaj text na stránke, ktorý si sem postol. Lebo okrem pendlera, čo je samo o sebe zvrátené, tam výnimka (výkon služby nemadarskeho subjektu) umožňujúca vstup vodiča MHD nie je. Jedine, ze by dostal písomnú pozvánku od obce.
Lenze to z povodnej linky nezostalo nic a teda je otazka co licencia. Zakon prilis neupravuje vylukove trasy a ich odchylku od schvaleneho CP.
Inak teda z cisto dopravneho hladiska by najvacsi zmysel mala trasa Jasovska - D2 - Rajka ak uz je obojsmerne otvoreny prislusny vyjazd / zjazd na / z dialnice.
Diaľničná známka je nič, ale ak má obslúžiť všetky zastávky a pritom v polovici trasy spraviť 20 km zachádzku, tak je to na nič. Navyše, je mestský autobus prevážajuci ľudí po diaľnici v Maďarsku OK?
Služobne tam byť nemôže. Iba ak pracuje pre maďarský subjekt alebo má oficiálnu pozvánku od maďarského subjekty (jedno z toho sa asi bude vzťahovať na vlakové čaty).
Nemala sa niekedy teraz otvarat cast krizovatky D2D4?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
Mýtne jednotky nie sú neprekonateľný problém, akurát,že je potrebné mať aj maďarskú matricu.
Skutočným problémom ale je vodič, ktorý sa do Maďarska zrejme legálne nedostane.