Hlavne nezabúdaj, že DPB tu bez finančnej kompenzácie na vlastne podnikateľské riziko supluje subjekty, ktoré tuto reláciu majú uvedenú v zákone. A teda keď si ako zodpovedný komerčný subjekt vypocita, že zachádzka 20 km + nákup mytnej jednotky (ok, môže sa vypraviť zájazdová sorka) + nákup matrice sa neoplatí a zároveň je toto rozhodnutie v súlade zo zákonom, nie je úplne fér želať likvidáciu. Ako sa hovorí v angličtine - štekáš na nesprávny strom. Skôr ako začneš o modal splite, pozri sa smerom SL a BSK, pripadne na Zssk.
Dobre si precitaj text na stránke, ktorý si sem postol. Lebo okrem pendlera, čo je samo o sebe zvrátené, tam výnimka (výkon služby nemadarskeho subjektu) umožňujúca vstup vodiča MHD nie je. Jedine, ze by dostal písomnú pozvánku od obce.
Lenze to z povodnej linky nezostalo nic a teda je otazka co licencia. Zakon prilis neupravuje vylukove trasy a ich odchylku od schvaleneho CP.
Inak teda z cisto dopravneho hladiska by najvacsi zmysel mala trasa Jasovska - D2 - Rajka ak uz je obojsmerne otvoreny prislusny vyjazd / zjazd na / z dialnice.
Diaľničná známka je nič, ale ak má obslúžiť všetky zastávky a pritom v polovici trasy spraviť 20 km zachádzku, tak je to na nič. Navyše, je mestský autobus prevážajuci ľudí po diaľnici v Maďarsku OK?
Služobne tam byť nemôže. Iba ak pracuje pre maďarský subjekt alebo má oficiálnu pozvánku od maďarského subjekty (jedno z toho sa asi bude vzťahovať na vlakové čaty).
Nemala sa niekedy teraz otvarat cast krizovatky D2D4?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk