Reakcia na: S499.1023 #235428:
Áno a nepopieram to. Pointa bola v tom, že v osobakoch je podiel pravidelných cestujúcich (v zmysle dennej dochádzky) najväčší. Nič to nemení na tom, že osobne poznám jedného človeka co ráno dochádza každý deň rýchlikom z Trenčína a druhého, ktorý z BB autom.
Jaakub
A to ešte na rade cyklotrás neboli ani vyznačené čiary, hoci bola pripravená bezbariérová úprava (napr. cyklotrasa po chodníku od Fedinovej po "zdvojenom" chodníku k Ševčenkovej.
Žiaľ, najväčšmi sa na zániku týchto cyklotrás podpísalo bezbrehé a divoké parkovanie.
Samozrejme, veľa vecí bolo vtedy robených na kolene, ale napr. cyklotrasa na Mamateyovej a úprava zastávok Bulíkova a Ovsištské námestie tak, aby cyklotrasa viedla poza zastávku, bolo naozaj neuveriteľne pokrokové. A prakticky obdobný prípad doposiaľ nemáme (sfušovaný príklad na Farského rátať nemôžem...)