Reakcia na: S499.1023 #235438:
Bod 1 nezodpoveda realite... Ranny let na LHR a meeting niekde v meste o hodinu a pol neskor je uplne bezna prax (teda bola pred pandemiou). Hej, obcas to nevyjde. Ale vacsinou ano a jednoducho to pre normalne fungovanie firmy byva absolutne nevyhnutne. Nemozes pravidelne kvoli trojhodinovej porade zakazdym platit hotel a nutit zamestnanca spat mimo svojho bydliska (na rozdiel od Ikeho predstav totiz ona situacia nastava ovela viac ako tri krat za rok).
S499.1023
1) Mítingy v Londýne tesne po prílete môžeš plánovať jedine, ak sa uskutočnia v nejakom salóniku na Heathrow, pretože inak stačí štrajk TfL alebo porucha ZZ v rúre (čo práve v Londýne nie je zriedkavé) a všetky plány sa sypú. Cesta taxíkom z Heathrow do centra je už číre zlosovanie.
2) Rozbitie prímesta pri Prahe je číra fantázia, pri 10 - 30 min. intervale sa okrem posledných spojov samozrejme na nič nečaká. Prímesto má prednosť len v rannej špičke do centra a je to tak správne. Okrem toho odkedy pracujú na ROPID-e ľudia, ktorí rozumejú dopravnej technológii a nenechajú si od ČD/SprŽel skákať po hlave a nebazírujú na každom vynechanom vlkm, vlaky v špičke bežne predčasne obracajú na elimináciu meškania.
3) Problém ŽSR a ZSSK je najmä v tom, že jednak majú minimum diaľkovo riadených tratí, totálne neoperatívny dispečerský aparát, nulovú spoluprácu medzi infraštruktúrou a dopravcami. On by nebol problém s tým osobákom odísť včas a to EC potom pre prestup zastaviť mimoriadne v DNV či v Zohore (ak je to v takom čase, že by nebolo vhodné proste cestujúcich odkázať na ďalší vlak.
Vo všeobecnosti je v ČR napríklad vidieť výrazný pozitívny vplyv diaľkového riadenia, lebo ten dispečer na CDP proste vidí celú trať a nekončia mu obzory jedným alebo dvoma úsekmi za vchodovými návestidlami.
4) A ešte som zabudol na idiotské odmeňovanie podľa percenta plnenia GVD a s tým spojené nehorázne podvádzanie s dopravnou dokumentáciou.