Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #230786:
Nechapem, kde sa tam maju otacat busy a ktore? Je tam.ten docasny prejazd cez trat (ani neviem ci uz dokonceny) ale ake busy sa tam maju tocit? Budu kratke x5 jazdit len po MIU?
Reakcia na: Ike #230783:
Este bude veselo, ked sa od pondelka zacnu pod Borskou otacat autobusy...
Reakcia na: Ike #230783:
Tiež gratulujem aj KDI, ktoré má problém s realizáciou riešení, ktoré boli progresívne pred 35 rokmi a dopravným projektantom, ktorí už prerazili Mohorovičičovu plochu diskontinuity.
Bol som dnes zo zvedavosti otestovat obojsmerný jazdný pás v Karlovke. Obojsmerne. Zajtra zoberiem aj kameru a rozmýšlam, že pôjdem bez posádky a možno aj bez auta (na zastávku Borská), lebo je to životu nebezpečné.

Cestou do Dúbravky ma predbiehalo v ľavom pruhu (ktorý je dočasne pre opačný smer nad 3,5 t) auto. Ale nepredbiahalo ma normálne (plný kotol a predomňa), ale asi o 2 km/h rýchlejšie ako som išiel ja. Spamätal sa až pred tým, ako protismerný pruh prechádza cez trať. Pri jednom úseku pred zastávkou Borská je oblúk a v ňom parkujú nákladné autá. Viditeľnosť relatívne slabá.

Cestou do mesta som využil protismerný pruh (išiel som v=30 km/h preventívne). Tri autá na mňa blikali/trúbili, z toho jedno auto sa na prehľadnom úseku v opačnom smere predomnou zaradilo do svojho pruhu, evidente mysliac si (podľa gestikulácie), že som nejaký pomýlený.

Je potrebné:
- buď tam dať lepšie značenie, lebo evidentne to robí dosť vodičom problémy,
- alebo tam poslať polišov, nech si robia kolečká a chránia a pomáhajú.

Každopádne, gratulujem najlepšiemu ministrovi vnútra z toho, že za jeho pôsobenie vznikla skupina polovodičov, ktorí reálne ohrozujú všetkých okolo seba, vrátane seba.

Reakcia na: Adammsvk #230781:
info@bratislava.sk

Prípadne ďalšie kontakty sa dajú nájsť tu:
https://www.bratislava.sk/sk/organizacna-struktura
Prosim poradte nejaky kontakt na magistrat(?) kde by mohli co najskor zareagovat na dopravnoznackovy saigon ktory nastal v KV po uzavreti polky cesty medzi Borskou a MIU. Jednak znackou Zakaz vjazdu okrem vozidiel stavby uplne zakazali vjazd do ulic Levarska, Silvanska, Brodska, ... Dvak ten zakaz umiestnili tak debilne, ze polovica autistov ho prehliadne (lebo znacka o radeni pruhov nic o zakaze pokracovat v pravom pruhu rovno nehovori) a potom tu bludi po sidlisku a parkoviskach. A k tomu chybajuce prikazane smery, zakaz jazdy rovno (dolava) pri vyjazde zo Suchohradskej atd....
OTP je nadlho, kym to len schvali admin a prejde z KV na mesto je podchod spraveny...
Dakujem
Môj zážitok z cestovania, práve sa achádzam v Tesaloniky a išli sme MHD, pristúpil revízor veľmi milo všetkých pozdravil ani nezablokoval označovače a stará ehm (p...) sa začala s ním hádať že nebude platiť pokutu a mladí chalani ho presviedčali že nech jej nedáva a nakoniec ju nedal a kecal s ostatnými cestujúcimi.
Čo môžem vyzdvihnúť vždy funkčná a príjemná klíma ale to meškanie je neskutočné...
Reakcia na: 3pa3ck3 #230774:
Regionálnu dopravu majú riešiť poslanci a starostovia, či regionálny koordinátor a dopravca spolu so župou? Hádam nebudú obce utrácať desaťtisíce kvôli lajdáctvu župy.

REX-y a S65 by ešte odviezli stovky ľudí za hodinu, ponúka sa tam ešte aj jedna diera pre jeden Os v takte (Galanta 6:29 - Bratislava 7:22), ale už sa blížime k vyčerpaniu ponúkanej kapacity, plné sú už aj cez prázdniny, takže v septembri to bude ťažké. Do 5 rokov je to mimochodom málo udržateľné (parkovacia politika, intenzívna suburbanizácia práve pozdĺž trate, zápchy)
Reakcia na: Andy #230754:
Áno, k tomuto sme postupne dospeli všetci zúčastnení na našej strane. Ak malo byť cieľom user-friendly riešenie, potom je nutne potrebné zabezpečiť príchod peších zo severu. A ten je možný len po vybudovaní podchodu v súvislosti s reko trate. A potom rozmýšľať, čo s autami.
Reakcia na: 3pa3ck3 #230774:
Možno by to bolo dobré, lebo mnohých z nich doprava zaujíma maximálne tak pred voľbami.
Druhá vec je, koľko vlakov má dnes v rannej špičke akú rezervu? Alebo všeobecne ako sú vyťažené, dá sa hovoriť ešte o kultúre cestovania?
Nebolo by vhodné začať pomaly tlačiť na starostov a poslancov obcí v okolí Bratislavy, aby zabezpečili MHD aspoň ako prípoje na vlaky?
Reakcia na: Valec #230765:
Nejako to budú musieť vymyslieť.
Reakcia na: Valec #230770:
Tak vraj to dnešné uznesenie starosta vetoval a má znovu prejednávať v septembri. 🙂
Reakcia na: Valec #230769:
Aha, myslel som, že autobusy majú zachádzať niekam ako bola tá nakladacia rampa. Tak potom nechápem, kde má byť vlastne ten úbytok parkovacích miest.
Reakcia na: Joyki #230767:
Lenže ak dobre pozerám (a stále platí tento projekt https://www.enviroportal.sk/de/eia/detail/revitalizacia-prestupneho-dopravneho-terminalu-v-bernolakove-stanicna-), tak parkovisko je navrhované niekde inde, ako dnes stoja autá (viď https://www.google.com/maps/@48.197576,17.3073906,198m/data=!3m1!1e3).

Úbytok parkovacích miest teda nie je v tom, že by ich dopravný terminál zabil, ale v tom, že sa vyprace tá nákladková rampa.
Reakcia na: Andy #230768:
Zachádzať pre 1. koľaj?

Reakcia na: Joyki #230767:
Presne tak, na stanicu tam chodí autom ten typ ľudí, ktorý by inak išiel autom rovno do BA, takže buďme radi, že to tak robia. A autobus sa kľudne otočí pred stanicou, nevidím zmysel v zachádzaní pred 1. koľaj.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.