Tak pridávam videodokumentáciu z KV
https://www.youtube.com/watch?v=4dudGlimB3M
Išiel som tesne pred desiatou večer, teda za tmy a pri mokrej vozovke.
Postrehy:
1. BUS pruhy medzi Damborského a KV stále bez zvislého značenia a v týchto podmienkach takmer neviditeľné - nedodržiavajú sa ani pred desiatou.
2. Značenie obojsmerného pásu celkom pekne viditeľné, no stále zmätočné (vidieť na videu). Cargo&BUS pruhy zase nula bodov.
3. Na videu bez konfliktov, ale bola celkom hustá premávka a priestor nám razil autoborec - BUS.
4. Hodili by sa aspoň smerovníky s cieľmi (sídlisko vs. centrum) a rozhodne na cestu šípky. Neviem, či náhodou STN v tomto prípade netrvá na klemfixe. Ale je možné, že zníženie rýchlosti na 30 km/h (áno, je tam, presne na mieste, kde ako vodič musí človek dávať pozor na iné veci) je spôsob ako to obicyklovať. Teraz sa mi to nechce hľadať.
https://www.youtube.com/watch?v=4dudGlimB3M
Išiel som tesne pred desiatou večer, teda za tmy a pri mokrej vozovke.
Postrehy:
1. BUS pruhy medzi Damborského a KV stále bez zvislého značenia a v týchto podmienkach takmer neviditeľné - nedodržiavajú sa ani pred desiatou.
2. Značenie obojsmerného pásu celkom pekne viditeľné, no stále zmätočné (vidieť na videu). Cargo&BUS pruhy zase nula bodov.
3. Na videu bez konfliktov, ale bola celkom hustá premávka a priestor nám razil autoborec - BUS.
4. Hodili by sa aspoň smerovníky s cieľmi (sídlisko vs. centrum) a rozhodne na cestu šípky. Neviem, či náhodou STN v tomto prípade netrvá na klemfixe. Ale je možné, že zníženie rýchlosti na 30 km/h (áno, je tam, presne na mieste, kde ako vodič musí človek dávať pozor na iné veci) je spôsob ako to obicyklovať. Teraz sa mi to nechce hľadať.

Ma178rek
Čo môžem vyzdvihnúť vždy funkčná a príjemná klíma ale to meškanie je neskutočné...