Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dobry den,
jsem drzitelem prukazu ZTP. Chtel bych se zeptat, zda mam narok na bezplatnou prepravu v mestske hromadní doprave, kdyz nemam v Bratislave trvale bydliste?
Velmi dekuji za pozornost venovanou me zadosti a preji hezky den
Rous
Reply on: Ike #230783:
Akoze v KV je to rano fakt o hubu a to znacenie je katastrofa - hlavne ked ma vyblikava nejaky polovodic, ked uz idem 45km/h v lavom a do praveho nemozem a/alebo je tam bus...

Preto to radsej v poslednej dobe beriem cez Molecovu/Devinsku namiesto po Karloveskej - este ma tam nejaky vyherca loterie sunda. 😖
Reply on: TeBeCe #230786:
Nechapem, kde sa tam maju otacat busy a ktore? Je tam.ten docasny prejazd cez trat (ani neviem ci uz dokonceny) ale ake busy sa tam maju tocit? Budu kratke x5 jazdit len po MIU?
Reply on: Ike #230783:
Este bude veselo, ked sa od pondelka zacnu pod Borskou otacat autobusy...
Reply on: Ike #230783:
Tiež gratulujem aj KDI, ktoré má problém s realizáciou riešení, ktoré boli progresívne pred 35 rokmi a dopravným projektantom, ktorí už prerazili Mohorovičičovu plochu diskontinuity.
Bol som dnes zo zvedavosti otestovat obojsmerný jazdný pás v Karlovke. Obojsmerne. Zajtra zoberiem aj kameru a rozmýšlam, že pôjdem bez posádky a možno aj bez auta (na zastávku Borská), lebo je to životu nebezpečné.

Cestou do Dúbravky ma predbiehalo v ľavom pruhu (ktorý je dočasne pre opačný smer nad 3,5 t) auto. Ale nepredbiahalo ma normálne (plný kotol a predomňa), ale asi o 2 km/h rýchlejšie ako som išiel ja. Spamätal sa až pred tým, ako protismerný pruh prechádza cez trať. Pri jednom úseku pred zastávkou Borská je oblúk a v ňom parkujú nákladné autá. Viditeľnosť relatívne slabá.

Cestou do mesta som využil protismerný pruh (išiel som v=30 km/h preventívne). Tri autá na mňa blikali/trúbili, z toho jedno auto sa na prehľadnom úseku v opačnom smere predomnou zaradilo do svojho pruhu, evidente mysliac si (podľa gestikulácie), že som nejaký pomýlený.

Je potrebné:
- buď tam dať lepšie značenie, lebo evidentne to robí dosť vodičom problémy,
- alebo tam poslať polišov, nech si robia kolečká a chránia a pomáhajú.

Každopádne, gratulujem najlepšiemu ministrovi vnútra z toho, že za jeho pôsobenie vznikla skupina polovodičov, ktorí reálne ohrozujú všetkých okolo seba, vrátane seba.

Reply on: Adammsvk #230781:
info@bratislava.sk

Prípadne ďalšie kontakty sa dajú nájsť tu:
https://www.bratislava.sk/sk/organizacna-struktura
Prosim poradte nejaky kontakt na magistrat(?) kde by mohli co najskor zareagovat na dopravnoznackovy saigon ktory nastal v KV po uzavreti polky cesty medzi Borskou a MIU. Jednak znackou Zakaz vjazdu okrem vozidiel stavby uplne zakazali vjazd do ulic Levarska, Silvanska, Brodska, ... Dvak ten zakaz umiestnili tak debilne, ze polovica autistov ho prehliadne (lebo znacka o radeni pruhov nic o zakaze pokracovat v pravom pruhu rovno nehovori) a potom tu bludi po sidlisku a parkoviskach. A k tomu chybajuce prikazane smery, zakaz jazdy rovno (dolava) pri vyjazde zo Suchohradskej atd....
OTP je nadlho, kym to len schvali admin a prejde z KV na mesto je podchod spraveny...
Dakujem
Môj zážitok z cestovania, práve sa achádzam v Tesaloniky a išli sme MHD, pristúpil revízor veľmi milo všetkých pozdravil ani nezablokoval označovače a stará ehm (p...) sa začala s ním hádať že nebude platiť pokutu a mladí chalani ho presviedčali že nech jej nedáva a nakoniec ju nedal a kecal s ostatnými cestujúcimi.
Čo môžem vyzdvihnúť vždy funkčná a príjemná klíma ale to meškanie je neskutočné...
Reply on: 3pa3ck3 #230774:
Regionálnu dopravu majú riešiť poslanci a starostovia, či regionálny koordinátor a dopravca spolu so župou? Hádam nebudú obce utrácať desaťtisíce kvôli lajdáctvu župy.

REX-y a S65 by ešte odviezli stovky ľudí za hodinu, ponúka sa tam ešte aj jedna diera pre jeden Os v takte (Galanta 6:29 - Bratislava 7:22), ale už sa blížime k vyčerpaniu ponúkanej kapacity, plné sú už aj cez prázdniny, takže v septembri to bude ťažké. Do 5 rokov je to mimochodom málo udržateľné (parkovacia politika, intenzívna suburbanizácia práve pozdĺž trate, zápchy)
Reply on: 810zssk #230736:
Elegantné.
Reply on: Andy #230754:
Áno, k tomuto sme postupne dospeli všetci zúčastnení na našej strane. Ak malo byť cieľom user-friendly riešenie, potom je nutne potrebné zabezpečiť príchod peších zo severu. A ten je možný len po vybudovaní podchodu v súvislosti s reko trate. A potom rozmýšľať, čo s autami.
Reply on: 3pa3ck3 #230774:
Možno by to bolo dobré, lebo mnohých z nich doprava zaujíma maximálne tak pred voľbami.
Druhá vec je, koľko vlakov má dnes v rannej špičke akú rezervu? Alebo všeobecne ako sú vyťažené, dá sa hovoriť ešte o kultúre cestovania?
Nebolo by vhodné začať pomaly tlačiť na starostov a poslancov obcí v okolí Bratislavy, aby zabezpečili MHD aspoň ako prípoje na vlaky?
Reply on: Valec #230765:
Nejako to budú musieť vymyslieť.
Reply on: Valec #230770:
Tak vraj to dnešné uznesenie starosta vetoval a má znovu prejednávať v septembri. 🙂
Reply on: Valec #230769:
Aha, myslel som, že autobusy majú zachádzať niekam ako bola tá nakladacia rampa. Tak potom nechápem, kde má byť vlastne ten úbytok parkovacích miest.
Reply on: Joyki #230767:
Lenže ak dobre pozerám (a stále platí tento projekt https://www.enviroportal.sk/de/eia/detail/revitalizacia-prestupneho-dopravneho-terminalu-v-bernolakove-stanicna-), tak parkovisko je navrhované niekde inde, ako dnes stoja autá (viď https://www.google.com/maps/@48.197576,17.3073906,198m/data=!3m1!1e3).

Úbytok parkovacích miest teda nie je v tom, že by ich dopravný terminál zabil, ale v tom, že sa vyprace tá nákladková rampa.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.