Reakcia na: N/A #230627:
Z hľadiska klímy by to šlo. Avšak dobiehanie 83 a 84 je hlavne o technike jazdy vodiča (o čakaní dobiehajúcich a stihnutí / nestihnutí zelenej/červenej). Lebo väčšinu trasy majú spoločnú a tým že tam jazdia rovnaké typy vozidiel, z rovnakej vozovne teda často aj tí istí vodiči aj 83 a iný deň aj 84, tak sa vytvára najlepší predpoklad na pravidelné dodržanie intervalu (a zvýšila sa kapacita spojenia Dúbravka - centrum autobusmi, ktoré je teraz atraktívnejšie kvôli prestupom X5/X6 a trasovaní X6 v centre).Keby ostal stav doteraz, teda bez navýšenia kapacity že by na 83 ostal MBCC a na 84 sorky, tak práve odlišné jazdné vlastnosti odlišných typov vozidiel pri dlhej trase spoločnej dávali predpoklady na dobiehanie sa.
MatejBA
Linka sa ma skracovat, ked konci pri nosnom systeme (v nasom pripade elektricka) alebo pri vyznamnom bode s dobrym prestupom (ktorym Kosicka momentalne nie je).
Dalej L29 nie je dostatocne kapacitna linka, aby nahradila L70. Prave naopak, ich skoro rovnake intervaly su skvelou moznostou ako ich upravit tak, aby sa doplnali. Zaroven ti tam rastu velke biznis centra a kym tam nebude elektricka v akejkolvek forme, posilnenie tam je len a len plus.
Nehovor, ze dvojlinka L29+L70 v useku Most SNP (prestup na elektricky) - Skypark/Eurovea 2 (velke nove oblasti) - ASMN Kosicka (regionalne autobusy) - Mileticova (biznis centra) by pri takomto intervale nemala vyuzitie https://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/linka/29%2B70/smer/Most-SNP/zastavka/Mala-scena/212998