Reakcia na: Solider #228916:
Hlavne ze 5 sluzieb na zmluvnu dopravu sa naslo...
Ide mi skor o to, ze DPB mal problem s tym ze by listky v aplikacii stali rovnako ako vo vozidle, aby neprichadzal o provizie z predaja. Teraz je zrazu listok z aplikacie nie ze rovnako drahy ako vo vozidle, ale dokonca lacnejsi. Takze by som cakal ze im to bude vadit
Tu je potom otazka co s tym mozu a tiez ci nove vedenie DPB bude podobne slahnute ako to doterajsie 
)
- ale predsa tam musi byt miesto aj na elektricku aj po dobudovani R7 - nebude tam snad betonovy mur branit comukolvek, ci?
Vpohode zakúpené.
tr3mp
Po dokončení stavby bude vedľa R7 stáť predĺžená Prístavná a hneď za ňou bude hrádza.
Najužší bod vidno pekne na tomto obrázku:
https://cyklokoalicia.sk/wp-content/uploads/2015/06/Sustava-krizovatiek-R7-sever.jpg
Kruhový objazd a vetvy na R7 sú tesne pri hrádzi.
Vo svojom náčrte máš električku na protipovodňovej hrádzi. Po tej teraz vedie cyklotrasa (čiže by si ju zrušil) ale hlavne je koruna hrádze užšia, než priestor potrebný na trať, teda by bolo potrebné hrádzu prebudovať. Ďalšia vec je, čo v prípade povodne? Pri vysokých stavoch vody býva zakázaný vstup na hrádzu. Prestala by chodiť električka?
Z hľadiska obsluhy územia je na jednej strane prístav (a v týchto miestach nejaká reálna prestavba na niečo iné v dohľadnej dobe nehrozí) a na druhej líniová bariéra - R7. Za R7 pritom už vyrásli prvé obytné domy (Nový Ružinov). Trať je vhodné stavať tak, aby obslúžila viac ľudí, teda radšej stredom zóny, kde niečo je, nie mimo nej.