Reakcia na: mp20 #228516:
viete mi priblížiť aj tie špecifické dopravno-technické stavy? Napríklad na križovatke Rožňavská-Bojnická-Galvaniho obvykle ukazovatele odpočtu nejdú a nakoľko táto križovatka štandardne ide v pevnom signálnom pláne, predpokladám, že je to zásahom od levov. Alebo je to spôsobené iným vplyvom?A ešte jedna otázka - nedalo by sa na jednej strane poučiť vodičov o medzerách medzi vozidlami najmä v križovatkách, kde funguje dynamika (a zaradzovanie odbočovacej fázy na výzvu od detektora)? A na druhej strane nedalo by sa vyznačovať polohu detektora? Pravidelne jazdím cez CDS na Vajnorskom nadjazde a ľavé odbočenie (teraz myslím to od diaľnice) obvykle nedostáva zelenú pre vodiča, ktorý si drží veľký odstup od vozidla pred sebou a to až tak, že nestojí na detektore, ktorý následne nezaradzuje zelenú fázu do poradia.
Veď aj posledné večerné zaťahujú po Galantu.
810zssk
Nie celkom rozumiem ako prave zlavnene cestovne suvisi s pravom na vzdelanie. Ak chceme pouzivat tento arugment, tak potom fakt musime ist po bezplatnej preprave. Preco prave 50 percent bezneho cestovneho je spravnych?
Jednoducho mame nejaky rozpocet na to aby cestujuci platili menej nez su naklady a z mojho pohladu je dnes tento rozpocet redistribuovany zle. To co chcem dosiahnut by mozno bolo lepsie demonstrovat na konkretnych prikladoch, ale kedze nemam data o podiele jednotlivych skupin cestujucich, tak je to tazke.
Kazdopadne za najvacsiu nespravodlivost pri zlavach dnes povazujem ze BSK dotuje zlavy vybranym skupinam cestujucich (TZP, darcovia krvi) z okresov SC, PK a MA, ale nie z bratislavskych okresov, ktore su rovnako sucastou BSK. Zaujimalo by ma ci je takato diskriminacia vobec legalna.