Body "v príprave projekt na obstaranie ďalších kĺbových elektrobusov" a "Rozvoj elektromobility: budovanie novej trolejbusovej infraštruktúry (trať Mlynská dolina)" sú len rétorické tančeky, alebo sa niečo reálne chystá?
Mna dostalo Nafta vs Elektrina a rozdiel 127 000 eur v prospech elektriny ? Hlavne ked najazdi polovicu denne ? + By ma zaujimalo ako to vypocitali, lebo mne vychadzaju ine cisla
Plus ak toto skutocne planuju, tak konecne
"v krátkodobom horizonte rozšírenie informácii o:
• prestupy na linky MHD na konkrétnych zastávkach
• zobrazenie reálneho času odchodu (realtime)"
V civilizovanej spolocnosti developing robi mesto a pri projektovani zadá investorovi parametre buducej vystavby.
Slnecnice su este ten lepsi pripad, kde sa buduje vybavenost vratane trznice, parku ci ZŠ. Doprava je riesena existujucou konecnou/zastavkou liniek 98, (1)91 a buducou konecnou elektriciek. To, ze vystavba elektricky dnes meska tri roky a len vdaka magistratu, nie je chybou investora ani DPB.
Mám kartu SL a u DPB som si zakúpil jednorazový lístok cez elektronickú peňaženku. Dá sa niekde získať potvrdenie o zakúpení tohto lístka, za účelom vyúčtovania služobnej cesty? Za odpovede ďakujem.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Matematika by mala byt nasledovna:
Elektrobus: (114,5 * (0,13+0,15)) *365 = 11 701,90
Naftobus: (114,5 * (0,30+0,18)) *365 = 20 060,40
Rozdiel = 8358,50
Zivotnost = 12 rokov, ušetrené 100 302,-€ na prevádzkovych nákladoch.
vystup, ak maju byt elektrobusy rentabilne pre ich vyssiu obstaravaciu cenu, musi ich dojazd narast, alebo zabezpecit rychlonabijanie pocas dna.