SOR NB 12 City . . . 241.000 € (vr. nárhadných dielov na 3 roky)
SOR NS 12 Electric . . . 589 000 € (vr. nabíjacej infraštruktúry)
Rozdiel v cene vozidla 348 000 € (ak zanedbáme nie úplne porovnateľné vstupy), po zohľadnení prevádzkových nákladov 248 000 €. Z jedného elektrobusu tak je strata v hodnote jedného ďalšieho autobusu.
Body "v príprave projekt na obstaranie ďalších kĺbových elektrobusov" a "Rozvoj elektromobility: budovanie novej trolejbusovej infraštruktúry (trať Mlynská dolina)" sú len rétorické tančeky, alebo sa niečo reálne chystá?
Mna dostalo Nafta vs Elektrina a rozdiel 127 000 eur v prospech elektriny ? Hlavne ked najazdi polovicu denne ? + By ma zaujimalo ako to vypocitali, lebo mne vychadzaju ine cisla
Plus ak toto skutocne planuju, tak konecne
"v krátkodobom horizonte rozšírenie informácii o:
• prestupy na linky MHD na konkrétnych zastávkach
• zobrazenie reálneho času odchodu (realtime)"
V civilizovanej spolocnosti developing robi mesto a pri projektovani zadá investorovi parametre buducej vystavby.
Slnecnice su este ten lepsi pripad, kde sa buduje vybavenost vratane trznice, parku ci ZŠ. Doprava je riesena existujucou konecnou/zastavkou liniek 98, (1)91 a buducou konecnou elektriciek. To, ze vystavba elektricky dnes meska tri roky a len vdaka magistratu, nie je chybou investora ani DPB.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
SOR NB 12 City . . . 241.000 € (vr. nárhadných dielov na 3 roky)
SOR NS 12 Electric . . . 589 000 € (vr. nabíjacej infraštruktúry)
Rozdiel v cene vozidla 348 000 € (ak zanedbáme nie úplne porovnateľné vstupy), po zohľadnení prevádzkových nákladov 248 000 €. Z jedného elektrobusu tak je strata v hodnote jedného ďalšieho autobusu.