Body "v príprave projekt na obstaranie ďalších kĺbových elektrobusov" a "Rozvoj elektromobility: budovanie novej trolejbusovej infraštruktúry (trať Mlynská dolina)" sú len rétorické tančeky, alebo sa niečo reálne chystá?
Mna dostalo Nafta vs Elektrina a rozdiel 127 000 eur v prospech elektriny ? Hlavne ked najazdi polovicu denne ? + By ma zaujimalo ako to vypocitali, lebo mne vychadzaju ine cisla
Plus ak toto skutocne planuju, tak konecne
"v krátkodobom horizonte rozšírenie informácii o:
• prestupy na linky MHD na konkrétnych zastávkach
• zobrazenie reálneho času odchodu (realtime)"
V civilizovanej spolocnosti developing robi mesto a pri projektovani zadá investorovi parametre buducej vystavby.
Slnecnice su este ten lepsi pripad, kde sa buduje vybavenost vratane trznice, parku ci ZŠ. Doprava je riesena existujucou konecnou/zastavkou liniek 98, (1)91 a buducou konecnou elektriciek. To, ze vystavba elektricky dnes meska tri roky a len vdaka magistratu, nie je chybou investora ani DPB.
Mám kartu SL a u DPB som si zakúpil jednorazový lístok cez elektronickú peňaženku. Dá sa niekde získať potvrdenie o zakúpení tohto lístka, za účelom vyúčtovania služobnej cesty? Za odpovede ďakujem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
Matematika by mala byt nasledovna:
Elektrobus: (114,5 * (0,13+0,15)) *365 = 11 701,90
Naftobus: (114,5 * (0,30+0,18)) *365 = 20 060,40
Rozdiel = 8358,50
Zivotnost = 12 rokov, ušetrené 100 302,-€ na prevádzkovych nákladoch.
vystup, ak maju byt elektrobusy rentabilne pre ich vyssiu obstaravaciu cenu, musi ich dojazd narast, alebo zabezpecit rychlonabijanie pocas dna.