Reakcia na: S499.1023 #219100:
Normálka. Na ŽST Petržalka bude patrónske zhlavie, následne sa vybuduje mostná konštrukcia popri Lanfranconi Bridge, potom bude nasledovať Tunel FEI, úrovňové priecestie s cestou do Mill Valley a Nightingale Vale, prejazd cez zebrí výbeh, TIOP Kaufland-Mlynská dolina a oblúkom ponad nástupištia na zastávke Patrónka sa trať napojí pred zastávku Železná studienka. Keďže sa zo zastávky stane dopravňa, naplní sa posolstvo DPB a ŽST Železná studienka bude oficiálne a technologicky naozaj ŽST.
) A stíhal... ale akonáhle som mal dačo so sebou...45min každý krát...
Ale vravím, tým smerom Petržalka-Karlovka šlo minimum ľudí. Najčastejšie bola trasa karlovešťanou do auparku, po otvorení eurovei upadla... Tú trasu robím teraz autom. Prakticky: 5min peší presu nna zastávku Farského, l.1 na obchodnú (poštová) - 7min, prestup na l.5 prestup 1min, l.5 na segnerovu 14min, a 5min peší presun do bytu. To je koľko? 1 prestup, lístok 0,9€, čas 32min. Auto 8km, spotreba/cena benzínu = 1€ na cestu, čas 8-10min podľa semaforov.... Čiže 32min za 0,9€ alebo 8min za 1€... Je jasné prečo využívam na tých pár ciest touto trasou auto, že? .... Dodnes by som bol rád za priamy spoj Pe-KV, ale...z nadhľadu, to je totálne neefektívna linka. Aby mala zmysel, musí obsiahnúť aj centrum, a tým sa nekresťansky predĺži doba trasy a teda záujem o takú linku....
fanatikmhd
tych 22-28min ti zarucim ze neplati. Podla kedysi fungujuceho napriklad na safku bol cas na prestup 1min. Lenze bus a elebimbam dostali sucasne zelenu na vjazd do safka...takze.... prestup sa nekonal