Reakcia na: 810zssk #219089:
Tam by nemusel byt ani elektrickovy okruh. Vacsinu obchvatu tvori zeleznicny koridor, stacilo by spojit Petrzalsku stanicu s Patronkou a prestupne terminaly na prisecnikoch elektrickovych radial s vlakovym obchvatom (a samozrelne rozsirenie priepustnosti). V trochu vacsom meradle to ma takto Tokio. JR obsluhuje svojou Yamanote line cely okruh a metro to krizuje na svojich radialach.
S krabickovym filmovym fotoaparatom fotit odbacajuci biely tambus 440(2?), nasledne na hribikoch z interieru elektricky podbijacku...
osobne Farského-Baníkova(Segnerova). Starý systém 95 Far-Šaf, 12 Šaf-Seg, víkend, 45min. Nový systém 1+5 cca 35min, auto einst-lafranconi-segnerova 8min, prakticky na týždňovej báze dochádzky, a chodil skoro sám. Ten smer by mi síce osobne vyhovoval...ale...nie je tam prúd. Sotva by sa na tej trase uživil Iveco Daily....Vhodnejšie keď už by bolo to roztočenie nábrežia na dvojkoľaj, a vedenie aspoň jednej linky šafko-nábrežie obojsmerne tade. Mimo výluk pre papalášov, mimo všetko...
810zssk