Napriklad Molecova - Bulharska: Autom podla Google Maps 16 minut. V tomto smere rano zapchy na prietahu byvaju minimalne, realne to je teda okolo 20. MHDckou najrychlejsie spojenie 33 minut, ale to uz predpoklada ze akurat sadnu pripoje a ze sa stihne tesny 2 minutovy prestup (rano pomerne nerealne). Inak sa bavime o casoch okolo 35-40 minut a to tiez len za predpokladu ze centrum mesta bude dobre prejazdne (pretoze mimo centra sa MHD ist neda). Cize aj za optimalnych podmienok to MHD trva o 75% - 100% dlhsie ako autom.
Vysledok je taky aky je...
Vysledok je taky aky je...
810zssk
Jedna z veci ktore vnimam ako problem, je ze MHD v Bratislave je v principe rovnaka ako bola pred otvorenim dialnicneho prietahu, zatial co pre auta doslo k podstatnemu zrychleniu dopravy. Prave tymto vznikaju ludia ktori odmietaju prechod do MHD s argumentom "autom mi to trva 20 minut, MHD 50" - autom totiz prejdu priamo po dialnicnom prietahu, zatial co MHD ich bude vlacit po mestskych komunikaciach.
Strasne tazko sa to riesi, lebo ide prave o ludi cestujucich na roznych cudnych trasach typu Vajnory - Petrzalka, Devinska Nova Ves - Ruzinov, ci Podunajske Biskupice - Cunovo, teda trasach kde sa ziadnu linku zavadzat neoplati lebo pre kazdu kombinaciu je tych ludi skratka malo. Ale zaroven sucet ludi na vsetkych takychto trasach uz robi relevantne cislo. Toto su ludia ktorych bude parkovacia politika boliet, ale pritom nebudu mat ziadnu vhodnu MHD-alternativu.