Reakcia na: munww #218799:
A tak ri intervale 30s jeden vždy ostane...a za 10min ich tam už bude stáť 10 čo neprešlo...a viac..a viac.až nakoniec postoja všetky 

b) čo tak električkový pás a žiadne autá?

c) ani nie. Či ty počítaš ako prážaci: nepotiahneme metro, radšej nakúpiť 13 článkvoé autobusy z Nádr. Veleslavín na letisko...


d)demografia? Nepoznáš ani bratislavskú.. Robotizácia? Jop, oprava strojov strojmi, pekárov nahradia automaty, Ďaľšie automaty budú sypať ingrediencie a daľšie budú opravovať tieto... Budúci týždeň to dorazí aj do BA....Zo dňa na deň nezamestnanosť viac ako 5 000 000 obyvateľov..len na slovensku. Celosvetovo 7 000 000 000. Jop...Mali by sme sa začat pripravovať. Navrhujem trhanie koľajníc električkových tratí s 1000mm rozchodom....
e) rovnako ako tvoj nápad...
f) tak poď k voľbám a nefňukaj tu

bonus - Menuj jediné mesto na svete kde zrušili električkovú prevádzku, nahradili ju autobusovou, a nebanujú. Jedno poprosím. A to že Google má aj streetview a zdá sa ti že si tam bol...Je len dojem.
A len jeden...nuž..zmenšiť počet prejazdov IAD cez trať...a zabezpečiť ako žel priecestia. A mám druhý. S chodcami ktorí k tomu patria už mám mínus 80% prestojov električkovej dopravy.... O pol noci ti aj debil bez inteligencie dokáže argumentovať. Tí lepší ti už argumentovali, a vzdali to. Hrach o stenu hádzať má vačší význam....
munww
Busy by sa predsa nemuseli obchádzať v protismere, vošli by na cestu medzi autá. Bus pruhy by mohli byť pri chodníku, nemuseli by byť v strede. Bolo by to praktickejšie a bezpečnejšie pre cestujúcich. Nebolo by treba chodiť cez cestu a aj z pokazeného busu by sa vystupovalo na chodník.
Doterajšie električky trčali na Račku len vtedy, ak sa vodič neposunul úplne dopredu. Tie nové blokovať budú.
Ten autobus tam trčal preto, že vodič vošiel do križovatky aj keď vedel, že bude zavadzať. S električkami na Račku je to iné. Majú pred sebou čisto tak idú. potom však musia nečakane zastať a blokujú inú dopravu.