Čiste busová doprava by mohla fungovať v pravom jazdnom pruhu kde aj teraz jazdia autobusy. Stredný električkový pás by sa potom zmenil na obojsmernú premávku len užších vozidiel, teda osobných áut a motoriek. Úplne v strede by sa tak vytvoril priestor na zelený pás s kríkmi a stromami. Bol by samozrejme prerušovaný kvôli odbočovaniu či otáčaniu. Zelene by tak bolo v Bratislave viac.
Viko
Koľajnica je nižšie o voľným okom neviditeľnú čiastku, ale tie rozdiely čo to spôsobí v stabilite, ojojój, tie tony čo sa zrazu navážia na jednu stranu, z toho sa nám vlnia BKV a prepadajú blaťáky, záhadne len bodovo hoci koľajnica je nižšie vždy, asi tie svine tony vedia, že vytvoriť prepad je zákernejšie.
Dlhá električka by trčala, fuj des hrôza amen tma, nech sa ľudia pchajú v kratšej. Dlhý autobus trčí, preboha len nie skrátiť, veď sa ľudia pchajú.
(Ľudskou rečou: tu to stráca akýkoľvek zmysel. Prečo musia alternatívci vždy mať tak nelogické názory ? )