Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #217969:
alebo cez eurofondy stavat Prievozsku radialu a usetrit tak obrovske mnozstvo autobusovych/trolejbusovych vodicov.
Reakcia na: Pe67 #217970:
Myslim si ze to Amos tak nemyslel. Uz dnes su na hrane rano elektricky v Raci a prave tou 45m elinou sa posilni radiala bez toho aby bolo nutne ist rano na int. 6 min.
Reakcia na: Ámos #217969:
Áno a natiahnuť intervaly. Na E je ich relatívne dosť, aj keď minimálne 12 ľudí v JD dalo výpoveď. V kurze čo beží je momentálne 17 ľudí a končí na konci januára. Ale aj tak vačšina z nich do 6 mesiacov odíde.
Reakcia na: irizar #217968:
napriek tomu ich ani nenapadne, ze by mohli cez fondy obstarat 45m elektricky a tym usetrit vodicov - elektriciek.
Reakcia na: Ike #217904:
Pri Boroch sú tie priechody katastrofa. Posledné dni som tade častejšie jazdil a ľudia behajú aj mimo priechodov a ani sa im nečudujem. Celé Bory sú plánované v duchu doprava = autá. Vezmi si ako blízko sú Lamaču a skús prejsť peši z Lamača do Borov. Nemáš ako. Ani na bicykli to nie je dobré. Vivat AUTOSLAVA !!!!
Reakcia na: ivanbuto #217962:
Pri Eurovei to nemá žiadnu inú funkciu, iba to spája chodníky "šikmo", lebo vyústenie Krupkovej na Pribinovu a úzky chodník na Pribinovej z opačnej strany, lebo tam musí byť parkovisko.

Takto sa plánuje doprava:
http://farm9.staticflickr.com/8371/8415594735_30603b1b6f_c.jpg

Podotýkam že aj v roku 2016 v Bratislave. Je to smutné, ale je to tak. Nie je verejný tlak aby sa to zlepšilo, všetci len pindajú ale alternatívu neposkytnú. Primátor je klamár a nemá ľudí, predošlý primátor nejakých ľudí mal, ale pre zmenu boli oni neschopní. Výsledok vidno dennodenne a mesto sa stáva neatraktívne na život. Mesto nie je pre ľudí, ale pre autá. A tak to aj vyzerá.

Btw. kedy sa mi ozveš? Stále čakám že zavoláš, rád by som prebral isté veci. Alebo mi tým naznačuješ že je hádam lepšie sa nesnažiť a nezaujímať? Že to je práve od teba ma trošku prekvapuje, ale nevyčítam, len konštatujem.
Reakcia na: dopravak88 #217955:
Toto nebolo o zime v kabine . Jednak NB 18 maju kabinu uzavretu, vodic si vetral okienkom a vonku zase nemrzlo. A ani nikto nestal v priestore prednych dveri aby mu branil vo vyhlade. V celom buse bolo cca 30 ludi a viacmenej vsteci sedeli. Isel som podvecer smer centrum. To bolo o arogancii ze ti nedovoli nastupit prednymi dverami resp. ked som vystupoval tak na stlacenie dopytu musel zareagovat ale nechal ma vystupit do travy 5 metrov pred zastavkou.
Reakcia na: S499.1023 #217963:
Aký úsporný zlepšovák DPB?
Reakcia na: trolejbus6207 #217961:
Električky kúrili ako ktoré, T3 a T3M takmer vôbec (bolo spôsobené úsporným zlepšovákom DPB), K2 lepšie a T3SU (najmä prvá séria) výborne. Ale aj v tej najstudenšej som mal vždy stále otvorenú kabínu, odpor ku klietke bol väčší ako k zime. Trolejbus s veľkou kabínou bol v pohode a na tých pár kúskoch s malou kabínou (na Trnávke už také nejazdili, tak to hrozilo len z voľna / zo zálohy z Hroboňky) som tiež jazdil s otvorenou kabínou. Sanosy vtedy už kúrili dobre.
Reakcia na: Ike #217906:
Áno, ale pri Eurovei nemajú Z-priechody podľa mňa čo robiť.

Ad. zrealizované Z-priechody v Dúbravke, súhlas, podľa mňa sú horšie ako pôvodné širšie priame priechody (napr. zastávka Drobného).
Reakcia na: S499.1023 #217960:
neviem, ako kúrili električky, ale napríklad Sanosy boli v zime jedna veľká tragédia, čo sa kúrenia týkalo, v prvej sérii sa dokonca muselo dorábať kúrenie a keď si otvoril prvé dvere, všetko teplo bolo okamžite preč. Preto keď som nemusel, som predné dvere neotváral ani náhodou, raz som ich neotvoril ani samému Oskarovi na Hroboňke a na otázku, prečo som tak neurobil, dostal odpoveď "lebo ich objednal bez kabín" (tie po vzore 14Tr sa dorábali, až keď som už nejazdil) a kupodivu som nemal ani strhnuté prémie za tento incident...
Reakcia na: dopravak88 #217955:
Osem rokov som jazdil s električkou, NIKDY som nemal zatvorenú kabínu vodiča a VŽDY som otváral aj prvé dvere (na väčšine električiek to ani inak nešlo).
Nemám nič proti tomu, ak vodič neotvorí prvé dvere, keď tam nikto nie je. Ale preťahovanie zastávky o hodný kus alebo nechávanie vlčákov stepovať pred dverami je, ak raz máme zavedený nástup / výstup všetkými dverami, neprípustné.
Reakcia na: zakaznik #217958:
Mea culpa 🙂
Reakcia na: 810zssk #217956:
Máš chybnú rovnicu, ako ti Mike vysvetlil. ?
Reakcia na: 810zssk #217956:
Predpokladám, že myslel každý deň, v každom jednom vozidle .. tam to vychádza veľmi približne +- na 0,7 lístka..
Reakcia na: zakaznik #217954:
45000 / 61 = 1? Vidim ze matematika ti ide este lepsie ako vymyslanie praktickych odbavovacich systemov pre verejnu dopravu ? ? ?
Reakcia na: david1 #217915:
rad by som podotkol, ze aj niektore zo starsich Citelisov nemaju sklo, ktore oddeluje kabinu vodica. Preto to povazujem za celkom normalny jav, neotvorenie 1. dveri, aby si nadarmo nevetrali v kabine.
Takže podľa zverejnených informácii si cestujúci vďaka čipovokartovým označovačom kúpili v priemere 1 (slovom jeden) lístok za jeden deň vo vozidle. ?
To je super úspech, to som fakt nečakal. Táto rozumná investícia sa možno vráti už za sto rokov. ?
Reakcia na: sergej123 #217934:
Prosímťa, nevykladaj hlúposti. Vodič v Bruseli nemá 4.000,- EUR, necestuje tam v kĺbáku maximálne 30 ľudí, nechodí všade autobus každých päť minút, v Londýne samozrejme berú ľudí aj keď ľudia stoja a najmä to nemá s diskutovanou témou vôbec nič spoločného. Tvoje informácie vyzerajú, ako keby pochádzali z odborovej organizácie Jozefa Hitku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.