Reakcia na: david1 #217908:
Polievanie automatickým zavlažovaním je finančne nákladné a upustili od neho už aj správcovia tratí v západnej Európe, takisto aj v Poľsku. To, že tráva pri 35 stupňoch zožltne, je úplne prirodzené, skôr je neprirodzené, že v takejto teplote je nejaký trávnik neprirodzene zelený. A kde si došiel na to, že zavlažovanie na trati na Záhradníckej je napájané zo studne? Ja som na tej stavbe bol a o žiadnej studni teda rozhodne neviem. Tam je to napojené, ak sa nemýlim, z nového vodovodného potrubia pod cestou, čiže sa polieva pitnou vodou.
Ike
Z-priechody sú super, ale iba v prípade, ak sú správne (nie ako pri BoryMall) a ak oddelujú odlišné smery premávky. V opačnom prípade sa chodec minimálne raz približuje ku komunikácii chrbtom, čo je nebezpečné. Druhá vec je kapacita tých Z-priechodov v Dúbravke. Viac matiek s kočíkom, bicykel, ľudia s kufrom a nehovorím o nejakom školskom výlete a je problém.
Zvršok môže byť tichší ako BKV, ale celá ta rekonštrukcia a použité prvky na mňa pôsobia, ako keby sme mali rok 1991. Ak by sa vtedy urobila takáto rekonštrukcia, potom by to bolo "z iného sveta".
K tej signalizácii. Myslím si, že v Európe je iný trend: dopravné upokojovanie a preferencia nemotorovej a verejnej dopravy. Očakával by som teda, že by sa namiesto budovania jedného priechodu riadeného signálmi postavia dva bez signálov, prípadne s fyzickým spomaľovacím prahom a optickou alebo akustickou psychologickou brzdou. Takto je to o zelenej vlne pre autá (preferencia fungovala pre električky a nefunguje, chodci preferenciu nemajú).
Tá rekonštrukcia určite pomohla, ale potenciál bol inde a tá pomyselná latka je podľa mňa dosť nízko.
Bol som už na stretnutí k rekonštrukciám, viem ako policajti reagujú, ale tuto, mám pocit, úplne chýbala akákoľvek nadčasovosť.