Reakcia na: S499.1023 #217901:
Skúsim podrobnejšie, pretože mám čas ? Z-priechody sú super, ale iba v prípade, ak sú správne (nie ako pri BoryMall) a ak oddelujú odlišné smery premávky. V opačnom prípade sa chodec minimálne raz približuje ku komunikácii chrbtom, čo je nebezpečné. Druhá vec je kapacita tých Z-priechodov v Dúbravke. Viac matiek s kočíkom, bicykel, ľudia s kufrom a nehovorím o nejakom školskom výlete a je problém.
Zvršok môže byť tichší ako BKV, ale celá ta rekonštrukcia a použité prvky na mňa pôsobia, ako keby sme mali rok 1991. Ak by sa vtedy urobila takáto rekonštrukcia, potom by to bolo "z iného sveta".
K tej signalizácii. Myslím si, že v Európe je iný trend: dopravné upokojovanie a preferencia nemotorovej a verejnej dopravy. Očakával by som teda, že by sa namiesto budovania jedného priechodu riadeného signálmi postavia dva bez signálov, prípadne s fyzickým spomaľovacím prahom a optickou alebo akustickou psychologickou brzdou. Takto je to o zelenej vlne pre autá (preferencia fungovala pre električky a nefunguje, chodci preferenciu nemajú).
Tá rekonštrukcia určite pomohla, ale potenciál bol inde a tá pomyselná latka je podľa mňa dosť nízko.
Bol som už na stretnutí k rekonštrukciám, viem ako policajti reagujú, ale tuto, mám pocit, úplne chýbala akákoľvek nadčasovosť.
Multifunkčné automaty vo vozidlách MHD si spravuje DPB, však?
Ámos
Mohlo to byt este tichsie, keby bola trat zatravnena. O estetickom dopade na cele sidlisko ani nevravim.
Pri tej sume za rekonstrukciu sa uz mohlo najst par desat tisic na vysadbu pricestnej zelene, ale to je stale ta esteticnost a kultivovanie verejneho priestoru.
Chybajuce priechody na oboch stranach zastavok su celkom podstatne ako aj dostatocne osvetlene nastupistia. A to cele, nielen v priestore pristresku. Na to mozno je este aj na drahe nejaky predpis predpokladam ? .
Riesenie bezbarieroveho pristupu na kazdu zastavku, o tom vela rozpravat nemusime. Nie ze, pri jednej to proste ozelieme.
Ked uz neboli financie na multifunkcny automat na kazdu zastavku, tak aspon na tie prestupne v jednom smere.
Chybajuca/nefungujuca preferencia na krizovatkach a priecestiach.
V tom vypocte nie su ziadne blbosti, ale celkom zasadne nedorobky.