Reakcia na: Valec #212526:
Mna napadlo tieto zasatavky riesit odbockou od hlavnej trate kde bude zastavka na lepsie dostupnom mieste(vid patronka (priloha) aj ked to by muselo byt asi riesene tunelom/niakym mostom nad cestou).Zlepsilo by sa hlavne prestupovanie na MHD ale aj by Os nebrzdili R. Podobne by to mohlo byt aj pri Boroch(tam by ziadny tunel neblo treba) a aj v Devinskej. Pri tej Patronke ma este napadlo postavit odbocku do Mlynskej doliny vedla dialnice a dalej ist ako TRAMTRAIN po dualnej e. trati(ked ju budu teraz modernizovat tak by sa to dalo spravit) na safko a odtial do Petrzalky(to by sme kolajnice nemohli v krizovatkach ,,zakryt´´ elektrickovymi. a na stanicu v Petrzalke. Aj ked to uz je skor asi ,,metro´´ a to je preca v Ba zakazane?
BigMac
Materiálový technológ, zvárač, mikrometalurg, zakladateľ VÚZ, výskumník, vynálezca, vysokoškolský pedagóg, držiteľ asi tridsiatky celosvetových patentov, autor teórie "krehkého lomu", vedecký pracovník a čojaviemčoešte...
Postavička v dejinách, s ktorou boľševickí červenoprdelníci veľmi škaredo zamietli, (keď ktorýsi z bývalých sovietskych potentátov po návšteve VÚZ zistil, že bratislavský zváračák je o niekoľko rádov niekde úplne inde, ako ten ich...tak) mu zakázali prax.
A o tom, že to bol Pán Praktik, svedčí aj taká drobnosť, že ešte v asi 74 rokoch veku pobiehal po VÚZ v montérkach, zváračskej zástere a kukle.