len tak ako sa pozerám na dnešný update mám pocit, že ak by sa takto rýchlo robilo v tomto meste, tak by to tu ináč pekne vyzeralo
ja som si myslel že oni maximálne budú mať rozobrané koľaje
viď dúbravka
ale oni cca mesiaca hotový úsek k hlavnej stanici
ešte to pokračovanie a normálne nebudem veriť vlastným očiam
...





Ike
Ale musím uznať, že som čakal horšie. Dnes som tam tiež asi 3x a všetko bolo v pohode. Skúsim tiež svoje dojmy
1. Väčšina vodičov vyliezla na zastávku a zastavila tesne pred električkou
2. Pri ex-Vazovovej by to chcelo povinné striedavé radenie (vôbec nechápem, prečo nie je štandardne povinné zo zákona, ale no.... škoda reči... výrobcovia značiek sa musia tešiť).
3. Mnoho vodičov ignoruje redukciu jazdných pruhov pri ex-Vazovovej a ťahá po električkovej trati až po Račianske mýto, kde sa počet jazdných pruhov rozširuje. Toto by bolo dobré nejako poriešit, resp. ten hybridný jazdný pruh zrušiť z niekoľkých dôvodov:
3a - jeho legálna kapacita je aj tak 4 vozidlá, takže skutočne priepustnosť križovatky nezvyšuje
3b - napriek jeho takmer nulovému prínosu zdržuje koľajovú dopravu, ktorá je v rozumnejších mestách preferovaná (a to aj pri úplnej disciplinovanosti vodičov, nehovoriac o tom, že je tam kolóna zasahujúca ešte pred začiatok pruhu)
3c - mohol by sa zrušiť ten nepríjemný lievik pri zastávke Račianske mýto smer Rača. Teoreticky by sa mohla aj zastávka rozšíriť na úkor 2/3 ľavého (v hybridnom pruhu začínajúcom) pruhu.