Čo je na tom logické, že keď ideš rovno, tak máš prednosť, a keď ideš doprava, tak nemáš a v druhom prípade pred jednými protiidúcimi vozidlami nemáš prednosť a pred druhými áno. Nebolo by jednoduchšie nechať to všeobecným pravidlám?
podľa mňa tá sivá farba má niečo v sebe proti hrdzaveniu... a je to jednoduhco lepšie... síce na tej červenej tá hrdza je málo vidno, ale tá sivá ak sa bude udržiavať nebolo by to zlé možno by to aj IGK neprehliadalo a nenarážalo do tých stĺpov
no ja nechválim realizáciu ☺ iba ideu, do realizácie už nevidím. Tak či tak stožiare v hornom úseku budú hádam iba "na dožitie"... a tá sivá farba sa vraj podľa magistrátu používa presne preto, že dobre kryje.
Tie znacky v tychto pripadoch su uplne v poriadku a logicke, co ti na nich vadi? Obchadzanie ostrovceka zlava nie je realny problem, VDZ ti totiz obchadzanie neumoznuje.
Inak KDI BA robí osudovú chybu v dopravnom značení. Neviem, či ste si to všimli, ale jedná sa o "rozmaznávanie" vodičov.
V BA je naozaj vysoký počet svetelných križovatiek s kruhovým signálom, kde pri odbočovaní vľavo nie je komu dávať prednosť a nie je tu umiestnený ani signál na opustenie križovatky. Vodiči si na tento stav zvykajú.
Doplnková zelená šípka sa tiež využíva ako náhrada za plnohodnotný šípkový signál a to, že vodiči to tak vnímajú možno vidieť na niekoľkých križovatkách, menovite Legionárska/Špitálska alebo v Mlynskej doline pri odbočovaní z nadjazdu nad D2 doľava po oboch stranách.
A to nespomínam posledné trendy ako dopravná značka na striedavé radenie (!!!), prípadne ukončovanie dopravných obmedzení ukončovacou značkou pred križovatkou (!!!).
Mozno prva nizkopodlazna elektricka (nepocitam testovaciu) v hlavnom meste, v ktorom sa sucasny primát chváli ze po 53 rokov sa obnovuje elektricka do Petrzalky? ?
Vyzerá to super a tiež ma teší, že sa natierajú aj hrdzavé stĺpy a dokonca, že niekoho konečne napadlo (už pred nejakým časom) zjednotiť farbu v rámci celého mesta na striebornú (= sivú ☺ ). Je to možno somarina, ale civilizovanejšie kultúry zvyknú dbať aj na vzhľad ulíc... takže chválim.
len tak ako sa pozerám na dnešný update mám pocit, že ak by sa takto rýchlo robilo v tomto meste, tak by to tu ináč pekne vyzeralo ja som si myslel že oni maximálne budú mať rozobrané koľaje viď dúbravka ale oni cca mesiaca hotový úsek k hlavnej stanici ešte to pokračovanie a normálne nebudem veriť vlastným očiam ...
Paranoja? 41 je úplne iná, od toho nezávislá iniciatíva starostky Rosovej a prišla aj oveľa neskôr.
Zrušenie školského spoja do Čunova bolo už načaté k 1.7. kedy sa rozhodlo že kĺby ostanú na 91/191 aj cez školský rok. Druhý argument spomenutý v tom liste bol, že sa tam vozí pár deciek. Skutočne ak sa tam vozí do 10 žiakov tak neviem či to má byť až taká priorita držať pre to v rannej špičke inde nepoužiteľný voz (aj keď je to iba 40 min.), keď dnes nevie DPB vypraviť. A tiež keď je po nasadení kĺbov na 91 v každom spoji zaručene dostatočná kapacita.. teda v úseku Čunovo - Jarovce 100%tne.
Ono všeobecne okrem Mokrohájskej a školského spoja 1 všetky ostatné vznikli v 90tych rokoch tak, že DPB vyhlásil "akciu", že ktorá škola posunie začiatok vyučovania neskôr ako na 8:00 (teda 8:15, 8:20, 8:30), dostane školák (grátis). A tak sa vtedy pozavádzalo cca 10 školských spojov +- hádam vo všetkých častiach Ba, s tým že väčšina chodila iba ráno. Teraz je už iná doba a všetky tieto školáky sa postupne prehodnocujú. Samozrejme niečo iné je, ak si za ne patričná škola (školy) niečo pripláca, alebo ak prispieva mestská časť...
Zbytočný postreh, ak nebudú nasadené do premávky. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
anbis