Ale musím uznať, že som čakal horšie. Dnes som tam tiež asi 3x a všetko bolo v pohode. Skúsim tiež svoje dojmy
1. Väčšina vodičov vyliezla na zastávku a zastavila tesne pred električkou
2. Pri ex-Vazovovej by to chcelo povinné striedavé radenie (vôbec nechápem, prečo nie je štandardne povinné zo zákona, ale no.... škoda reči... výrobcovia značiek sa musia tešiť).
3. Mnoho vodičov ignoruje redukciu jazdných pruhov pri ex-Vazovovej a ťahá po električkovej trati až po Račianske mýto, kde sa počet jazdných pruhov rozširuje. Toto by bolo dobré nejako poriešit, resp. ten hybridný jazdný pruh zrušiť z niekoľkých dôvodov:
3a - jeho legálna kapacita je aj tak 4 vozidlá, takže skutočne priepustnosť križovatky nezvyšuje
3b - napriek jeho takmer nulovému prínosu zdržuje koľajovú dopravu, ktorá je v rozumnejších mestách preferovaná (a to aj pri úplnej disciplinovanosti vodičov, nehovoriac o tom, že je tam kolóna zasahujúca ešte pred začiatok pruhu)
3c - mohol by sa zrušiť ten nepríjemný lievik pri zastávke Račianske mýto smer Rača. Teoreticky by sa mohla aj zastávka rozšíriť na úkor 2/3 ľavého (v hybridnom pruhu začínajúcom) pruhu.
Dnes som siel cez Blumental tri razy, taketo su moje dojmy:
1. raz - pri vystupovani z eletricky ma takmer zrazilo auto
2. raz - pri cakani na elektricku nejaky expert na aute najskor chcel prejst po vyvysenej casti vozovky, no potom to stocil na el.trat, tak tam saskoval rovno pred elektrickou, druha isla oproti
3. raz - postali sme si s elektrickou ako inak v mieste, kde sa kontroverzne dva pruhy zuzuju do jedneho, priblizne 30s, oproti elektricka tiez stala par sekund, lebo jedno auto zasahovalo aj do jej prechodoveho prierezu...
V poslednom case som mal moznost sa odviezt autobusmi roznych znaciek amusim skonstatovat, ze je jedno ci ides Tedomom alebo Medvedom alebo Morom: vsetky vozy su rozhegane, pri kazdom prejazde vytlku vozidlo trieska, clovek ma pocit ze vsetky vozidla su uz po zivotnosti.
Takze vlastne ani nemusi kupovat kvalitu, lebo rok alebo dva autoslavskych podmienok premeni kazdy voz na vrak. Je skoda, ze si BEUS nevie vazit ani taky drahy a kvalitny voz ako je Medved...
tak s trochou snahy by aj NB18 vosla alebo by sa ta zastavka pre 28/31/39 vynechala - este lepsi prestup na hrane by si dostal na Chatam sofer (najma ak by pouzili 1-2 dispecerov, ktori by informovali cestujucich v elektrickach priamo na zastavke - ti isti by potom pustali vozy zo zastavky, ak by bol protismer pristupny aj pre IAD).
Ale fakt chceme od dispecerov DPB asi prilis vela - ak neboli spolu s Policiou SR schopni ani dobrych 15 minut po zavaleni cesty otacat auta a mhd pri Chatamovi soferovi (alebo este skor) a nechali ich bez problemov uviaznut pred zavalom (pricom si pri nom veselo blikali).
Ten lepší prestup je tam však preto, že v smere na Karlovu Ves / Patrónku / Mlynskú dolinu nie je na Lafranconi prístrešok... Lenže nie všetky linky stoja pri PKO.
hej len ja som si myslle že to nie je možné kindervajco alebo 12m bus pochopím ale NB18 je troška hardcore a PKO je pre tých ktorí radi rpestupujú :d lepší prestup na hrane ako lafranconi mám to odsledované :d chodím pravidelne 31/39
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
Ale musím uznať, že som čakal horšie. Dnes som tam tiež asi 3x a všetko bolo v pohode. Skúsim tiež svoje dojmy
1. Väčšina vodičov vyliezla na zastávku a zastavila tesne pred električkou
2. Pri ex-Vazovovej by to chcelo povinné striedavé radenie (vôbec nechápem, prečo nie je štandardne povinné zo zákona, ale no.... škoda reči... výrobcovia značiek sa musia tešiť).
3. Mnoho vodičov ignoruje redukciu jazdných pruhov pri ex-Vazovovej a ťahá po električkovej trati až po Račianske mýto, kde sa počet jazdných pruhov rozširuje. Toto by bolo dobré nejako poriešit, resp. ten hybridný jazdný pruh zrušiť z niekoľkých dôvodov:
3a - jeho legálna kapacita je aj tak 4 vozidlá, takže skutočne priepustnosť križovatky nezvyšuje
3b - napriek jeho takmer nulovému prínosu zdržuje koľajovú dopravu, ktorá je v rozumnejších mestách preferovaná (a to aj pri úplnej disciplinovanosti vodičov, nehovoriac o tom, že je tam kolóna zasahujúca ešte pred začiatok pruhu)
3c - mohol by sa zrušiť ten nepríjemný lievik pri zastávke Račianske mýto smer Rača. Teoreticky by sa mohla aj zastávka rozšíriť na úkor 2/3 ľavého (v hybridnom pruhu začínajúcom) pruhu.