Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kami #199072:
neviem, čo myslíš pod pojmom bystrická schéma, môžeš mi to objasniť, prosím? nie som v obraze ani o tom Prešove, aký projekt im neprešiel? ak je tu o tom zmienka, pošli odkazy, vďaka

čo sa týka Bratislavy, je to jasné - bez čerpania peňazí z EU by sme si v obnove vozového parku ani neškrtli...
Reakcia na: trolejbus6207 #199050:
Je to vyzva len na trolejbusy, takze teoreticku sancu maju vsetky krajske mesta s trolejbusmi. Neviem ci sa Kosiciam podari zopakovat bystricku schemu, v ostatnych mestach mozu ziadat len trolejbusy s APU. Presov uz taky projekt mal, len neuspel.

Bratislava moze, a aj cerpa z OP BK a OPD.
Reakcia na: 6640 #199070:
No, síce som v KV dlho nebol, ale určite si odtiaľ pamätám svetelné návesti polohy... takže toto je taký mix alebo je to už celé demontované?
Reakcia na: anbis #199069:
Nie sú elektricky prestavované...
Reakcia na: mark178 #199068:
Ako ja tiež nie som odborník, ale minimálne jeden rozdiel medzi odstavnými koľajami v KV a v Ružinove vidím - tie v KV sú elektricky prestavované, na rozdiel od ružinovskej. Z čoho mi vyplýva, že s KV koľajami sa asi počíta.
Reakcia na: Viko #199067:
neudržiavanie a nevyužívanie asi vedie k zániku... netuším... musel by som klamať... v karlovek je podobné ale to sa občas aj využíva...
neviem asi bolo nejaké obmedzenie kvôli pantografom možno na starých električkách a na T3/T6 a modernizovaných K2 nie ale dlai všeobecne pre všetky električky.. ak je nízky ten podjazd tak je proste nízky a musia regulovať výšku pantografu tým pádom.. rovnako ej to aj v košiciach.. kde pantograf ide až pomaly tak, že je zarovno strechy... v jednom videu to bolo neviem kde
Reakcia na: mark178 #199033:
Na zaklade coho sa vyhodnotilo, ze toto nudzove odstavisko je zbytocne? Na zaklade toho, ze ho nechceli udrziavat? Alebo su aj dake relevantne argumenty?

Tiez by som sa rad opytal plena, ako sa mysli popis k fotke podjazdu pod bajkalskou. Su dnes zberace riesene inak, nez boli pri zavedeni obmedzenia, alebo sa upravovalo vedenie, alebo ako je to? Som len laik tak sa pytam 🙂
Reakcia na: Ámos #199060:
Presne, moja mama vyrastala na Rendezi a hovorila mi o časoch, keď zriaďovacia stanica nebola elektrifikovaná. Dnes je to oproti tomu vzduch ako v Tatrách.

A to si musíme uvedomiť aké normy a aká je primerná spotreba dnešných automobilov. Škodu 105 je cítiť na celú ulicu. Kedysi tu jazdilo iba to.
Kriste pane, to uz aj diskusia s Vachovou na fejsbuku DPB je civilizovanejsia ako to co bolo dnes predvedene tu...
Reakcia na: Ámos #199061:
veď to je práve tá tragédia, že zabezpečuje výmenu vozidiel za poľnohospodársku techniku ...
Reakcia na: gejza #199056:
delfin bude moct odist hned ako budu vsetkych vozidla zamenene za SORy ?
Reakcia na: Mike #199047:
Cital som studiu SHMU o ovzdusi v BA a vermi, dychame ovela ovela cistejsi vzduch ako nasi rodicia a stari rodicia pred 50 rokmi. A to vratane latok, produkovanych automobilovou dopravou.
Dnes ma Bratislava vsetky latky v normach okrem PM10 a mensie. A aj tu by si mesto vedelo velmi pomoct keby dalo urobit pasportizaciu funkcnosti kanalizacnych vpusti a dala ich vycistit.
Reakcia na: DeathWay #199039:
Elektricku si zo Zochovej neskusal?
Reakcia na: gejza #199056:
môžeme len dúfať, že po komunálnych voľbách príde nejaká rozumná zmena na čele magoriátu a tým pádom aj v DPB, aj keď u trolejbusov to bude úplne jedno - spolu s opčnými tu bude 120 trolSOR-ov, čiže na 25 rokov "vystaráno" (podľa vyjadrenia Delfína)...
Reakcia na: Dispecer #199055:
jasne, že som to myslel zo srandy, ale nízkopodlažné troleje Ti nikdo neponúkne, neviem, či je niečo k dispozícii na západ od Česka a české DP si "stariny" vo forme 21Tr posúvajú medzi sebou, nejaké 21Ab skončili v Szegede, kde sú z nich po rekonštrukcii krásne 21Tr ?
Reakcia na: trolejbus6207 #199051:
bolo by síce fajn, ak by Delfína vyrazili, ale problém je v tom, že JT si tam zase dosadia svojho koňa (alebo delfína alebo gorilu alebo inú obludu) ... skôr by bolo treba vyraziť JT ... keby bolo treba, zafinancujem šibenicu ....
Reakcia na: trolejbus6207 #199054:
Nič v zlom, ale so 14 a 15 Tr choďte do prdele, to chce prinajhoršom nejakú nízkopodlažnú ojazdeninu... ?

Ono, pokiaľ sa v DPMK údržbe trolejbusov bude venovať taká starostlivosť akú predvádza v posledných rokoch, tak aj nová trolejSORka by vyzerala po pár rokoch obdobne ako ktorákoľvek zo súčasných 15 Tr. A tento stav nie je vďaka zamestnancom... (Keby bol, tak by tie trolejbusy, ktoré si zažili VP nevyzerali až tak dobre... ? Nápoveda: dĺžka trvania prehliadky.)
Reakcia na: Dispecer #199053:
tak to som prekvapkaný ? možno by sa u vás mohli uplatniť niektoré bratislavské 15Tr, ktoré sa budú vyraďovať(aj keď by sa museli prerobiť na 750V) ? inak v diskusii pod článkom to niektorí dobre okomentovali, aj Tvoj odkaz na článok z roku 2012 hovorí o niečom inom, než sa prezentuje teraz...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.