K mape liniek MHD:
Idem sa zase venovat tym nepodarenym zastvkam SAD
Uz je vsetko ako ma byt, az na par detajlov.
Konkretne zastavke zmerom z mesta pri vozovni Jurojov Dvor sa nachadza PRED obratiskom aftobusov a nie pri tom bufete
Dalej su zakreslene dve zast. medzi Odbororskou a Magnetovou. Faktom ale je, ze smerom do mesta je zastavka umiestnena za BUSovou zast. MHD, tz za krizovatkou. Smerom z mesta je SAD ped zast. MHD (bus aj elektr. ) ... len tolko
Neberte to ako buzaraciu, ale mapa ma byt presna
Idem sa zase venovat tym nepodarenym zastvkam SAD
Uz je vsetko ako ma byt, az na par detajlov.Konkretne zastavke zmerom z mesta pri vozovni Jurojov Dvor sa nachadza PRED obratiskom aftobusov a nie pri tom bufete

Dalej su zakreslene dve zast. medzi Odbororskou a Magnetovou. Faktom ale je, ze smerom do mesta je zastavka umiestnena za BUSovou zast. MHD, tz za krizovatkou. Smerom z mesta je SAD ped zast. MHD (bus aj elektr. ) ... len tolko
Neberte to ako buzaraciu, ale mapa ma byt presna

. Ukazoval to digitalny tachograf. Rychla jazda bola dohodnuta, dokazovali sme navsteve z CR, ze uz trochu krive kolajnice maju sice 11 rokov od velkej rekonstrukcie, ale este vzdy sa po nej da prefrcat.
Sarko
Pokial by existovala vyhybka sita na mieru bratislavskeho profilu kolesa alebo mimoriadne podarena uprava existujucich typov zeleznicnych vyhybiek, tak si myslim, ze by to do rychlosti 60 km/h mozne bolo. Samozrejme, kazda uprava (a jej kontrola a udrzba) nieco stoji, nehovoriac o atypickej vyrobe vyhybiek. Chcelo by to preskumat moznosti vyrobcov vyhybiek.