Reakcia na: galiyosha #20086:
Chod a uvidis, je 100% iste, ze dojde aspon 2x spolaris a 1x citybus, ostatne nech ta milo prekvapi.
. Ukazoval to digitalny tachograf. Rychla jazda bola dohodnuta, dokazovali sme navsteve z CR, ze uz trochu krive kolajnice maju sice 11 rokov od velkej rekonstrukcie, ale este vzdy sa po nej da prefrcat.
kazdopadne skoda, ze ten graf (asi) nepride -- fotka grafu s neznymi siluetami petrzalskych panelakov v pozadi... :)))

Veď Poliaci sú taký nábožný, že by ho pomaly aj zadarmo dali
Ale keď už o tých stíhačkách. Poznáš z dielne Suchoju S-37 Berkut. Má opačnú šípovitosť krídiel a veľmi dobrú manevrovateľnosť. Potom čo bola predstavená tak amicí znovu obnovili vývoj lietadiel s opačnou šípovitosťou 

Ale chápem ako si to myslela
). Prichod putnikov je rozlozeny do niekolkych hodin, co je nic proti rannej spicke. Problemy budu, ale nic co by BA nezazivala. Kazdopadne som zvedavy na vase fotky z akcie.
. Ked budes sledovat iMHD, nieco si nastudujes, tiez budes profik. 
Mozno daky veriaci, co veri ze sa platnost tych listkov scitava
Mimochodom prirucku Sprievodca v MHD maju podla papiera na Mierku, Olejkarskej a Obchodnej, no ta baba povedala, ze len na Obchodnej. ?
Sarko
Vyhybky mozu byt nielen v blizkosti zastavky, ale aj priamo v urovni zastavok. Perfektnym priladom je napr. prazska zastavka HLAVNI NADRAZI. Kolajova spojka je tam sice opacne (z oboch stran po hrote), ale to nevadi, prave naopak, prisla velmi vhod pri prazdninovej vyluke, pricom sa tu uvratovo otacali KT8D5 na vylukovych linkach 35 a 39.
Okrem toho, coraz viac sa vracia ku klasickemu otvorenemu zvrsku s vignolovymi kolajnicami, kde sa daju pouzit aj "zeleznicne" vyhybky, ktore mozu byt aj elektricke ovladane. Na takychto vyhybkach sa daju uz dosahovat aj krasne rychlosti. Existuju vsak aj klasicke "zliabkove" vyhybky, ktore su stavane aj na vyssie rychlosti. V KE sa odvcera pouziva jedna takato (vyrobca DT Prostejov) na rekonstruovanej trati na Juznej triede, ktora je stavana na rychlost 50 km/h aj proti hrotu.