Reakcia na: Z #20048:
Na tej kosickej pomalokrivodrahe som sa koncom augusta t.r. viezol s KT8D5 z roku 1986 (17 rocny voz) rychlostou 80 km/h

Ale uz odbocujem od toho, co som chcel. Vyhybky po hrote sa mi nezdaju. Operativne cuvat aj s cestujucimi, hoci aj zo zadnej plosiny "B" vozidla a napr. v takom centre sa mi zda prilis velkym hazardom. A napokon, ked sa jednou vyhybkou dostanes proti smeru, nasledujuca musi byt vlastne po hrote, aby si sa z protismeru zaradil do spravneho smeru po hrote. Takto by vsak sa dalo prechadzat len v jednom smere, preto by bola najlepsia asi kolajova splietka, uprostred s kolajovou krizovatkou. Po tej by sa standardne nejazdilo (iba v pripade vyluky), takze to by nebolo az take zle, az na to, ze by to bol pomerne drahy spas. Vybudovat aspon 4 taketo vyhybne by to vsak, podla mna, za pokus stalo.
Vladimír
V tomto ako príklad môže poslúžiť Prešov (sorry, že zas začínam), ale aj také Košice. Už dávnejšie sa z textov na CL vypustili také slovíčka ako "obyčajný", "zľavnený", "II. pásmo" a pod. Rozhodujúca je cena. Ak potrebujem zaplatiť 12 Sk a mám pri sebe jeden lístok za 8 a druhý za 4 Sk, tak po označení platia ako lístok za 12 Sk. Tak isto môžem použiť aj 3 lístky po 4 Sk a kombinovať ako chcem. Na niektorých zastávkach v Prešove napr. nie je v predaji občiansky lístok za 8 Sk, ale je tam len automat na 4Sk lístky, na ktorých tučným výrazným fontom (aby každý pochopil) napísané: Lístok 8 Sk = 2 lístky po 4 Sk!