Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomJ #201015:
Tak ale to zas tazko najdes cloveka co vie madarsky, slovensky, anglicky, nemecky a este bude ochotny robit casnika v jedalenskom vozni prehanajucom sa napriec Europou... 🙂
Reakcia na: 810zssk #201014:
Mňa zasa prekvapilo, keď som asi pred ôsmimi rokmi cestoval EC Jan Jesenius z Prahy do BA a v reštauračnom vozni nevedel obsluhujúci personál po slovensky ani po česky. Pre mňa to problém nebol, no tým vlakom išlo aj dosť starších ľudí, ktorí nemuseli ovládať angličtinu, nemčinu ani maďarčinu.
Reakcia na: Joyki #201010:
By som ti vedel rozpravat o tom ako som v 1. triede nenasiel miesto na sedenie...
Reakcia na: mrkvakj #201009:
Zavisi od vlaku. Kazdopadne na ziadnom z vlakov na trase EC cez BA nie su pravidelne radene dva vozne prvej triedy, ak tam su tak spravidla mimoriadne z dovodu dopravovania vozna niekam.
Reakcia na: Ike #200996:
Konkrétne a presne : "5 - 19 h"
Reakcia na: Joyki #201010:
ironicky či naozaj lebo na tomto fóre hranicu medzi nimi niektorý ludia vymazali? ?

(nehovorím o nikom konkrétne)
Reakcia na: mrkvakj #201009:
Nie, prvé triedy bývajú prázdne.
trochu od temy ale spýtym sa tu lebo inde je to hluché.

Je 1.trieda na EC veĺmi využívaná keď tam jazdia dve prvé triedy ❓ ❓

díky
Reakcia na: AAA #201006:
To co opisujes myslim bolo povodne navrhovane. Ale KDI..
Reakcia na: AAA #201006:
V prípade zápchy by električky a autobusy stáli spolu s autami, takto majú vlastný pruh. ?
http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/8366/upravene-dopravne-znacenie-na-radlinskeho-ul.html#121082-Zastavka-Blumental-pred-sprevadzkovanim

Toto riešenie je dobré na čo? Nemalo sa to radšej spraviť tak, aby v mieste, kde má podľa DZ jazdiť IAD bol vytvorený priestor pre cestujúcich na čakanie na spoj? A IAD mohla radšej chodiť po koľajniciach ako busy.
Reakcia na: Pieter #200973:
doma v izbe si v pohode môžeš kresliť, máš 4 steny, aj strop, prípadne na podlahu
Reakcia na: Ike #201003:
ak na 207 zostanu poradia z hrobonky po zaradeni 30 Tr, tak som zvedavy, ci aj v nich dole cestou z Budkovej stale budem nadskakovat 20 cm nad sedadlo ?
Reakcia na: Ttom #201002:
Simulácia jazdy s vodičmi z Hroboňky tiež nie je na škodu ?
Reakcia na: ross #200998:
skor by hodil pekneho papulaka, keby sa mu na niektorom vytlacenom BKV paneli vzpriecila ?
Reakcia na: richardhudec #201000:
OT: No len aby som potom nahodou nevypadol z palety ked nabehnem na BKV panely na vydudu kolajnicu. Ešte by som zničil nejaký ten novo natrety Slovšport. ?
Reakcia na: diwi #200999:
Chlapci, keď vybavíte paletu brzdou a zvončekom, s požehnaním pani Vachovej môžete brázdiť koľajové trate po celom meste 😉 Ak sa náhodou vykoľajíte v Dúbravke, tak bezpodmienečne musíte kontaktovať dispečing 😉
Reakcia na: trambusak #200997:
mne to tak vychadza tiez z odporucania DPB, staci to len trochu modifikovat s brzdami a klakson a uz mozes, zvazujem motorovu verziu, nieco ako motor z paraglidu na chrbat.

http://www.aeroweb.cz/pic_generate/DSCN0280.jpg
Reakcia na: trambusak #200997:
To by ta teda vzhladom na vlnkatost kolajnice v dubravke teda poriadne vytriaslo...
Reakcia na: diwi #200995:
Takže keď si spravím na paletu brzdy a klaksón tak sa môžem voziť dole Dubravkou samospádom. 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.