To máš pravdu. Skôr by mali byť dve "čašnícke čaty" - jedna by šla z Hamburgu do Prahy, druhá z Prahy do Budapešti. Neviem koľko Maďarov tým vlakom jazdí ďalej ako do Prahy, takže tá prvá čata by po Maďarsky ani nemusela vedieť. Ide mi skôr o to, že ten vlak má dosť dlhý úsek cez Česko a Slovensko na to, že obsluhujúci personál neovládal ani jeden z týchto jazykov.
Tak ale to zas tazko najdes cloveka co vie madarsky, slovensky, anglicky, nemecky a este bude ochotny robit casnika v jedalenskom vozni prehanajucom sa napriec Europou...
Mňa zasa prekvapilo, keď som asi pred ôsmimi rokmi cestoval EC Jan Jesenius z Prahy do BA a v reštauračnom vozni nevedel obsluhujúci personál po slovensky ani po česky. Pre mňa to problém nebol, no tým vlakom išlo aj dosť starších ľudí, ktorí nemuseli ovládať angličtinu, nemčinu ani maďarčinu.
Zavisi od vlaku. Kazdopadne na ziadnom z vlakov na trase EC cez BA nie su pravidelne radene dva vozne prvej triedy, ak tam su tak spravidla mimoriadne z dovodu dopravovania vozna niekam.
Toto riešenie je dobré na čo? Nemalo sa to radšej spraviť tak, aby v mieste, kde má podľa DZ jazdiť IAD bol vytvorený priestor pre cestujúcich na čakanie na spoj? A IAD mohla radšej chodiť po koľajniciach ako busy.
ak na 207 zostanu poradia z hrobonky po zaradeni 30 Tr, tak som zvedavy, ci aj v nich dole cestou z Budkovej stale budem nadskakovat 20 cm nad sedadlo ?
OT: No len aby som potom nahodou nevypadol z palety ked nabehnem na BKV panely na vydudu kolajnicu. Ešte by som zničil nejaký ten novo natrety Slovšport. ?
Chlapci, keď vybavíte paletu brzdou a zvončekom, s požehnaním pani Vachovej môžete brázdiť koľajové trate po celom meste Ak sa náhodou vykoľajíte v Dúbravke, tak bezpodmienečne musíte kontaktovať dispečing
mne to tak vychadza tiez z odporucania DPB, staci to len trochu modifikovat s brzdami a klakson a uz mozes, zvazujem motorovu verziu, nieco ako motor z paraglidu na chrbat.
mrkvakj
Je 1.trieda na EC veĺmi využívaná keď tam jazdia dve prvé triedy
díky