Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #200097:
Pán Belfi nás chce presvedčiť, že v dnešnej dobe neexistuje klimatizácia, ktorá by si nevedela poradiť s teplotou +33°C ako tomu bolo dnes. 25 rokov sa budeme pozerať ako nás v lete zaskočia teploty, ktoré nezvládne klíma na trolosoroch ?
Reakcia na: Ike #200118:
Čo keby si pred reakciou na iMHD použil aspoň Google ? ?
Reakcia na: Quakeman #200109:
Ak sa nejedná o klimatizáciu, vyrobenú pre vozidlá elektrickej trakcie, tak to bude pomerne problematické. Klimatizácia totiž SPRÁVNE reaguje na krátky výpadok napájenia neobnovením činnosti, aby kompresor nebežal proti natlakovanému systému.
Reakcia na: Roberto #200112:
..a ten pohlad privetivy?
Reakcia na: Ike #200107:
A to všetko vyriešim nastavením VÝSLEDNEJ teploty na automatickej klimatizácii na napr. 23 stupňov. Potom bude aj v preplnenom trolejbuse v intraviláne Sofie, idúcom na juh, aj v ľudoprázdnom trolejbuse v Landskrone, idúcom na sever, 23 stupňov.
Reakcia na: Ike #200095:
Ty si asi ešte veľa automatických klimatizácií nevidel, čo?
Reakcia na: S499.1023 #200119:
Už asi 4x som bol svedkom ako auto trúbilo na trolejbus so spadnutými palicami. Štatistika je sviňa, vo všetkých prípadoch to bola mladá žena na SUV ?
Reakcia na: VLK #200079:
Nikdy nezabudnem, ako mi vlčica pri Manderláku vynadala, že zastavujem ďaleko od hrany nástupišťa - s električkou ? .
Reakcia na: irizar #200116:
Nie je plynová pištoľ len replika? ? Keby analogicky použil striekaciu pištoľ nebolo by to to isté?
Reakcia na: S499.1023 #200076:
ja som skončil s jazdením v auguste 1989, takže o chvíľu to bude už 25 rokov, to je nenormálne, ako ten čas letí...
Reakcia na: Sadhya #200103:
Lenže plynové zbrane "takyto" už dovolené nosiť majú, pretože sú voľnopredajné každému od 18 rokov. A vôbec sa pri ich kúpe nemusia doprosovať dovolenia od zamestnávateľa. A už duplom nie teba.
Reakcia na: Thunders #200113:
Ďakujem pekne. ?
Reakcia na: MatejBA #200108:
Avšak ide o klimatizáciu s úplne iným výkonom , také webasto dokáže vychaldiť voz do minúty
Reakcia na: Petto #200097:
absolutne aroganta reakcia Belfiho na markizaka "ale ste mali pocuvat do konca"
Reakcia na: Andy #200106:
len aby teraz pán Bútora nemal problém kvôli porušeniu internej smernice o komunikácií s médiami - tj len hovorca resp. predseda predstavenstva
Dobrý deň, chcem sa spýtať, na akej zastávke vystúpiť, ak sa potrebujem dostať na novú bránu volkswagenu? Za odpoveď ďakujem.
Reakcia na: TeBeCe #200093:
Každá klimatizácia sa po prechode sekciou musí vypnúť keď je prerušená dodávka elektrickej energie ale mala by sa aj spustiť po obnovení napájania a to bude asi ten problém že sa zablokuje a ďalej sa spustí iba ventilácia vzduchu.Ak je to tento problém tak je to spôsobené softvérom v ovládacej elektronike klimatizačnej jednotke ktorá je vyrobená pre autobus kde nedochádza k výpadkom napájania .Dočasne pomôže vypnutie a opätovné zapnutie do vyriešenia problému výrobcom klimatizácie.Takže vodiči treba vyskúšať a nahlasovať tento problém.
Reakcia na: Ike #200107:
Len taky detail - pochybujem, ze ta klima u nas v BA tak vychladi autobus za tak kratky cas, ze pri tych castych zastavkach to bude nejaky super rozdiel (aj domaca klima s vykonom 3500W ochladi priestor o rozlohe 50m2 citelne/vyraznejsie za nejakych 5-10 minut - a este kebyze pritom vkuse otvaram okna na 20 sekund a viac ... 🙂 ).
Reakcia na: Solider #200098:
Len som narážal na to, že v niektorých spojom môže byť iná teplota ako v iných. Teda povedzme v linke, ktorá ide na juh v intraviláne a je prázdna bude nižšia teplota ako v preplnenom spoji, ktorý ide na západ/východ (teda slnko svieti cez okná z boku) na otvorenom priestranstve.

Zatiaľ, čo v prvom prípade nie je potreba klimatizácie, v druhom prípade je zapnutá klimatizácia nevyhnutnosť. Ako nastavíš vhodnú teplotu tak, aby v jednom spoji ľudia nemrzli a v druhom neodpadávali od tepla? Centrálna automatická klimatizácia by to veľmi dobre riešila. Z tohto hľadiska sa vyznám vo vykurovacích zariadeniach a čo sa týka softvérového nastavenia ekvitermiky, tak prípad klimatizácie je totožný.

V prvom kroku sa zistí rozdiel skutočnej a požadovanej teploty v spoji. V druhom kroku sa zistí, či je záporný (pripraví sa režim kúrenie), alebo kladný (pripraví sa režim klimatizácia). V treťom kroku sa zistí, či je rozdiel teplôt dostatočný na to, aby sa spúšťalo chladenie/kúrenie (ak bude požiadavka 25°C a bude 23°, tak by bolo hlúpe púšťať kúrenie) - na to existujú zložité funkcie s argumentom vonkajšej teploty. V treťom kroky sa určia intervaly rozdielov teploty, ktoré budú zodpovedať intenzite.

Neviem, ako je to so skutočným technickým zabezpečením vozov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.