1; Ako je možné, že hasičská stanica sa nachádza pri zastávke "Agátová" odkiaľ musia ísť plne naložené hasičské autá do pomerne veľkého kopca? Po rovine by išli rýchlejšie.. V smere do DNV a Záhorskej Bystrice výjazd komplikuje jednosmerný tunelík...
2; Prečo vznikol najväčší nemocničný komplex na Slovensku v kopcovitom teréne? V chladnejších zimách so snehom / ľadom je tam sťažený prístup pre sanitky, ale aj pre vozidlá MHD. Nie raz už boli Kramáre aj bez obsluhy MHD..
Včera som si všimol, že na www.cp.sk sa pri vyhľadaní spojenia pri Slovak Lines znova po rokoch zobrazuje aj cestovné. Je to od 1. 5. 2014 alebo skôr? Ešte keby tam bola uvedená aj cena s použitím dopravnej karty, bolo by to ešte lepšie. Spolu s uvádzaním čísiel nástupišť aj v menších mestách (Šamorín a Senec) v roku 2013 to vnímam veľmi pozitívne.
Vieš čo, plne súhlasím. Navyše keď po spomínanej prechádzke idú úradnúci domov, prečo nezrušiť na základe tejto logiky trebars celú L33? Aj tak sa potrebujú trochu rozbehať, kopcovitý terén je na takéto účely jak stvorený. Ušetrí sa kopa peňazí a dokonca, nemusíme sa stále naťahovať s opravami 25 tr ?
Sorry, lenze ja VYSTUPUJEM za Kapucinskej, takze nie, mne by to naozaj predlzilo jazdnu dobu minimalne 3 krat oproti terajsiemu stavu! Nehovoriac zeby som mal o 1-2 zbytocne prestupy navyse, zatial co ty by si milostivo sedel vo svojej priamej linke.
Než prejde električka z Obchodnej ulice na koniec tunela tak spodkom je na L. štúra za ten čas a odtial je to pri tunel asi dve-tri minuty,tak akých 15 minut meškania.
Nie, neprepravili. Okrem toho podla tvojej logiky by som (sme) viac stratili ako ziskali.
Okrem toho napriklad mne by si z 3 minutovej cesty tunelom spravil cestu minimalne 10 az 15 minutovu. Ty usetris 3-4 minuty, ja stratim nieco medzi 7 az 12 minutami. A strata bude viac ako teraz (podla tvojej chorej logiky)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter6607