Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marek1978 #199412:
aspoň bude dosť času na preškolenie vodičov a nenastane rovnaká situácia ako s 30Tr ?
ozaj a sú tu už všetky? podľa katalógu vozidiel by tu ešte stále nemali byť 6001, 6005, 6010, 6011 a 6013...
Reakcia na: Roberto #199417:
Môžeš im napísať na facebook, ale ubezpečím ťa, že dostaneš odpoveď typu: Situácia sa vylepší dodávkou nových vozidiel, mimochodom vozový park sa nikdy neobnovoval v takom rozsahu ako za súčasného vedenia. (A to je ešte ten lepší prípad keď sa ráčia odpovedať 😃 )
Neviete ci sa budu TrMky (specialne sa zaujimam o 15 TrM) vyradovat ked zacnu premavat nove trolejbusy?

Ak sa uz zbavili 6628...

Dik.
Reakcia na: 7ross7 #199418:
nie ale aj pri nej to môže byť ? nechcem tu menovať linku pretože viem že sú pre zmenu problémy cez víkend
Reakcia na: Roberto #199417:
Myslíš tú nemenovanú linku 91, s odchodom z nemenovanej konečnej Most SNP, ktorá tu už skôr bola spomínaná? ?
Reakcia na: 810zssk #199416:
nie ja si robím srandu ? pri tom množstve neoverených info čo sa tu pohybujú od agentúry JVP tak je to viac ako prospešné. inak taká otázka ako mám do DPB napísať že polovica odchodov jednej nemenovanej linky z nemenovanej zastávky v popoludňajšej špičke je robená s 1 až 3 minútovým náskokom oproti CP /nie nie je to predchádzajúci spoj - interval 20 min údaje overené z palubáku/
Reakcia na: Roberto #199415:
Ked si clovek vypyta zdroj tak je to kamenovanie? 🙂
Reakcia na: Marek1978 #199412:
jazdit s cestujucimi maju az od 9/2014 http://www.dpb.sk/templates/_docs_zverejnovanie/zmluva/img249-827d.pdf aby ma tu 810zssk neukamenoval ze poskytujem nepodlozene info
Reakcia na: m@rtin #199404:
diki, nádhera, vedel som že je len otázka času kedy niekto vytiahne na svetlo sveta HI-RES 😃 ?
aby tie elektricky boli aspon tak dobre ako sory, mali by mat aspon 8 dveri
Reakcia na: Tedomík #199409:
v polke maja dojdu pravdepodobne vsetky 3ks 31Tr
Reakcia na: Jezo #199405:
Pokud vím, tak vlastní dveře v tramvajích pro BL mít řidiči nebudou.

Bratislava si vybrala pro své tramvaje kombinaci pevných vnitřních a otočných krajních podovzků. Z tohoto důvodu musely být články nad vnitřními podvozky takové jaké jsou. Je to taková kombinace pražských/rižských ForCity a klasických tramvají multigelenk.

Výhodou jsou jednodušší podvozky než mají pražské/rižské tramvaje a tím i lacinější na údržbu. Co je mi známo, tak i u jednosměrných tramvají má být nad posledním podvozkem schod - tedy rozdíl oproti pražským/rižským 15T, které mají jakobsovy podvozky.

Na druhou stranu nevýhodou bratislavského řešení je pouze 5 dveří na délku 32 m (Praha/Riga 6 dveří na stejnou délku) a nerovnoměrné rozmístění dveří po celé délce tramvaje - horší výměna cestujících v zastávce:
Praha: http://obr.forcitytram.cz/obrazky/Gallery/102-15-t-slovany.jpg
Bratislava: http://www.k-report.net/discus/obrazky/72/32/927232.jpg

Stejně tak se v případě bratislavské verze vyskytnou v krátkých článcích určitě nějaké sedačky na podestách. Pražská/Rižská verze má 100% sedaček LF. Můžeme se dohadovat, proč byla pro BA zvolena tato koncepce. Podle mě v tom mohou být podvozky na 1000 mm nebo předpokládané snížený ceny za tramvaj.




Reakcia na: Tedomík #199409:
chcem si ich už vychutnať 🙂
Nové trolejbusy budú jazdiť počte asi 5ks pravdepodobne od pondelka. 31Tr by mala prísť v polovici mája a následne bude homologizovaná
prečo 6641 stojí pred bránou vozovne na Trnávke ? Nevie tu nkiekto??
Reakcia na: Jezo #199405:
Tie stredne clanky su podla mna preto kratke, lebo stredne napravy nie su otocne.
Reakcia na: Jezo #199405:
Vlastne dvere pokial viem mat nebude.
Reakcia na: m@rtin #199404:
Napadli ma dve otazky?
- Bude mat vodic vlastne dvere?
- Stredny clanok je kratky z technologickeho hladiska (rozlozenie zatazenia, pevnost, profil,...) alebo z dovodu, ze musi byt elektricka do XYm? Ci by siel spravit dlhsi s dvomi dverami.
Reakcia na: koco #199367:
Nový design tramvají pro BL ve větším rozlišení

http://www.k-report.net/discus/obrazky/72/32/927232.jpg
Reakcia na: Peon #199401:
K tým Kramárom len toľko - podrobne tú genézu nepoznám, ale stručne - dnešné Kramáre mali byť provizórnym riešením - myslím na 25 rokov do času, kým nebudú vybudované Rázsochy (ktoré sa po tých cca 25 rokoch aj naozaj začali stavať). Takúto info mám z nejakého pred1989 urbanistického časopisu, snáď z Projektu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.